Υπό την σκιά της παραίτησης Νιούι από την Red Bull, η F1 μεταβαίνει στο Μαϊάμι για το 6o Grand Prix της σεζόν.

Στην εντυπωσιακή οπτικά, αλλά μάλλον άχαρη οδηγικά, πίστα της Φλόριντα, οι δύο RB20 πηγαίνουν και πάλι ως τα μεγάλα φαβορί. Ιδίως εκείνη του Μαξ Φερστάπεν, με τον Ολλανδό να έχει κερδίσει και τους δύο αγώνες που έχουν διεξαχθεί εκεί.

Η Ferrari θα προσπαθήσει, βέβαια, να προβληματίσει την Red Bull σε ένα front-limited σιρκουί το οποίο θεωρητικά ταιριάζει στο μονοθέσιο της. Το οποίο μονοθέσιο της Scuderia θα έχει αυτή τη φορά αρκετές νότες μπλε χρώματος στο livery του προς τιμήν της αγωνιστικής ιστορίας των Ιταλών στην Βόρεια Αμερική. Επιπλέον οι δύο SF-24 θα φέρουν και τα λογότυπα του νέου χορηγού τίτλου της Scuderia, της αμερικανικής εταιρίας τεχνολογικών προϊόντων Hewlett-Packard.

Στις δύο προηγούμενες εκδόσεις του αγώνα, ο Μαξ Φερστάπεν είχε κυριαρχήσει απόλυτα ανεξαρτήτως θέση εκκίνησης. Ο Ολλανδός είχε εκμεταλλευτεί στο έπακρο την κατά πολύ ανώτερη διαχείριση των Pirelli στη διάρκεια του αγώνα από την Red Bull.

Η Ferrari φέτος έχει βελτιωθεί ιδιαιτέρως στον συγκεκριμένο τομέα. Ωστόσο δεν δείχνει ακόμη να έχει φτάσει στο επίπεδο των πρωταθλητών. Δυνατές αναμένονται και οι McLaren ενώ ο Αλόνσο είναι πάντα… ύποπτος για μία μεγάλη εμφάνιση.

Το 5,412 χιλιομέτρων αριστερόστροφο Miami International Autodrome είναι ένα προσωρινό σιρκουί πόλης. Η διαδρομή βρίσκεται εντός της περιοχής του Hard Rock Stadium, γηπέδου της ομάδας NFL, Miami Dolphins. Εξάλλου ο ιδιοκτήτης της, Στίβεν Ρος ήταν από τους σημαντικότερους παράγοντες στην προσπάθεια της πόλης να αποκτήσει τον δικό της αγώνα στο πρωτάθλημα.

Η πίστα διαθέτει αρκετά γρήγορα σημεία, με τον μόνο πραγματικά αργό τομέα να βρίσκεται στο σύμπλεγμα των στροφών 11-16. Καθώς οι ομάδες θα επιλέξουν μέση κάθετη δύναμη στα μονοθέσια, το πέρασμα από τις αργές στροφές τις πίστας θα είναι ιδιαίτερα δύσκολο. Τόσο σε ότι αφορά τη φθορά των ελαστικών όσο και από την άποψη των οδηγικών λαθών.

Η υπόλοιπη πίστα μοιάζει αρκετά στην Jeddah. Θα υπάρχουν τρεις ζώνες DRS για τον αγώνα. Ο αγώνας ολοκληρώνεται έπειτα από 57 γύρους. Η Pirelli φέρνει στο Μαϊάμι τις C2 (Hard), C3 (Medium) και C4 (Soft).

Ο αγώνας μπορεί να βγει με μία στάση στα pits. Ωστόσο το φετινό GP του Μαϊάμι θα περιλαμβάνει και αγώνα Sprint. Κατά συνέπεια η διαφορετική δομή του τριημέρου ίσως οδηγήσει αρκετές ομάδες σε διαφορετική προσέγγιση στο σετάρισμα των μονοθέσιων τους.

Το τριήμερο θα καλυφθεί τηλεοπτικά από τον ANT1+ (όλο το τριήμερο ζωντανά) και τον ANT1 (ετεροχρονισμένα). Οι ώρες μετάδοσης κάθε περιόδου είναι: