Άλλη μια συνέντευξη να κάνει ο Κασσελάκης με τον Αδωνι και θα φωνάζει αδιαμεσολάβητα «Και Α και Ου και Δ.Α.Π ΝΔΦΚ»

Κυριακή, 28 Ιουνίου 2026, 7:13 μμ

Ο Αδωνις Γεωργιαδης όχι μόνο έκανε δουλειά (πολιτική) όταν πριν μια εβδομάδα παραχώρησε συνέντευξη στον Στέφανο Κασσελάκη για τα θέματα του υπουργείου Υγείας… Αλλά τα αποτελέσματα φάνηκαν άμεσα. Πιο γρήγορα και από τον Τσακ Νόρις που κλείδωσε το συρτάρι και πρόλαβε να πετάξει και το κλειδί μέσα!

Ήδη ο Στέφανος Κασσελάκης μετά το «Είμαι πολύ αριστερός» που είχε δηλώσει σε πρόσφατη συνέντευξή του στον Νίκο Χατζηνικολάου… Τώρα λίγο πριν έρθουν οι μεγάλοι καύσωνες στα βαλκάνια που πλήττουν τη Δυτική Ευρώπη η οποία γνώρισε Διαφωτισμό (άσχετο), σήμερα δηλαδή Κυριακή 28 Ιουνίου του 2026, με ανάρτηση του ξεκαθαρίζει πως «Οι Δημοκράτες περνάνε σε μία νέα φάση, οριοθετώντας τον πολιτικό τους χώρο στο φιλελεύθερο κέντρο της εφαρμοσμένης πολιτικής με τις αξίες της αλληλεγγύης, της ισότητας και του ανθρωπισμού στην καρδιά μας»…

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Είναι προφανές πως ο Αδωνις έκανε ακαριαία δουλειά με τον Κασσελάκη που δηλώνει πια κάτι μεταξύ «άκρο κεντρώου» και «Μενουμευρωπαίου», μέχρι την επόμενη συνάντηση που θα βγει ανοιχτά και θα φωνάζει στις συγκεντρώσεις του υπουργού ΝουΔου, ΝουΔου, Αδωνι γερά η Ελλαδα, δυνατά!