Στις αρχές του ’70, η Porsche κατέφυγε σε μια ιδιαίτερα ευρηματική λύση για να κρύψει την εξέλιξη της πρώτης Porsche 924: τη «μεταμφίεσε» σε μια BMW 2002.
Όταν η Porsche 924 έκανε ντεμπούτο το 1976, αποτελούσε κράμα εξαρτημάτων από Volkswagen και Audi, με την παραγωγή να πραγματοποιείται στη Neckarsulm. Ο τετρακύλινδρος 2.0 λίτρων προερχόταν από το Audi 100, ενώ μόλις το 1986 εμφανίστηκε η Porsche 924 S με αμιγώς Porsche κινητήρα, τον 2.5 λίτρων της 944.
Η χρήση ξένων αμαξωμάτων για δοκιμές παραμένει πρακτική μέχρι σήμερα: πρόσφατα η Ferrari δοκίμαζε το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο μέσα στο κέλυφος μιας Maserati Levante με… ψεύτικες εξατμίσεις, ενώ πολλοί κατασκευαστές υψώνουν τεχνητά hatchbacks για να κρύψουν μελλοντικά SUV. Η Porsche εξακολουθεί να χρησιμοποιεί αυτοκόλλητα που μιμούνται φώτα προηγούμενων μοντέλων και έξτρα στρώσεις wrap για να μπερδεύει όσους προσπαθούν να ξεχωρίσουν τις λεπτομέρειες των πρωτοτύπων.
Το παιχνίδι γάτας-ποντικιού ανάμεσα στις αυτοκινητοβιομηχανίες και τους φωτογράφους άρχισε ήδη από τη δεκαετία του ’50, και συνεχίζεται αδιάκοπα. Η ιστορία της Porsche 924 –που κάποτε κρυβόταν κάτω από μια BMW 2002– υπενθυμίζει πως ο κόσμος των πρωτοτύπων ήταν ανέκαθεν γεμάτος εξυπνάδα, μυστικότητα και απρόσμενες λύσεις.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
Δοκιμή: Mini John Cooper Works
Γιατί εξαφανίστηκε το «χρώμα» από τους δρόμους;
Ιδού τα πρώτα θύματα από τις έξυπνες κάμερες
