Ο Μαξ Φερστάπεν πήρε την 6η συνεχόμενη pole του φέτος, όπως και την πρώτη του στο Μαϊάμι. Κοντά οι Ferrari αλλά έχασαν στις λεπτομέρειες.

Η μεγαλύτερη πρόκληση στις σημερινές κατατακτήριες ήταν και πάλι η διατήρηση της μαλακής γόμας στο optimum για όλη τη διάρκεια του γρήγορου γύρου. Η υψηλή θερμοκρασία οδοστρώματος σε συνδυασμό με τον έντονο άνεμο και την ιδιαίτερη υφή της ασφάλτου στο Μαϊάμι δυσκόλεψαν ιδιαίτερα τις προσπάθειες των οδηγών.

Μία επιπλέον πρόκληση -λόγω του ότι είχε προηγηθεί το Sprint- ήταν και η διατήρηση ενός φρέσκου σετ της μαλακής γόμας για την κρίσιμη στιγμή των κατατακτήριων. Το αποτέλεσμα ήταν να υπάρξουν αρκετοί αποκλεισμοί-εκπλήξεις πριν αλλά και κατά τη διάρκεια του Q3.

Υπό αυτές τις ιδιαίτερες συνθήκες οι Ferrari παρουσιάστηκαν πολύ δυνατές. Ωστόσο ήταν ο Φερστάπεν εκείνος ο οποίος θα έβρισκε και πάλι τον δρόμο προς την pole. Ο Λεκλέρ θα ξεκινήσει δεύτερος αύριο, με τους Σάινθ και Πέρεζ στην δεύτερη σειρά. Πολύ καλή και η εμφάνιση του 5ου σήμερα Νόρις.

Οι Red Bull σημείωσαν το 1-2 στην πρώτη περίοδο με τον Φερστάπεν μπροστά. Πίσω τους οι Νορις, Σάινθ και ο Γκασλί με τον Γάλλο να εκμεταλλεύεται το νέο πάτωμα της αναβαθμισμένης Alpine. Ο Οκόν θα κατάφερνε κι εκείνος να προκριθεί στο Q2.

Η μεγάλη -αρνητική- έκπληξη, όμως, άκουγε στο όνομα Ντάνιελ Ρικιάρντο. Ο Αυστραλός μπορεί να ήταν η αποκάλυψη του Sprint. Ωστόσο δεν κατάφερε να προκριθεί στη συνέχεια των κατατακτήριων. Μαζί του έμειναν εκτός οι Stake F1 και οι Μάγκνουσεν-Σάρτζεντ.

Να σημειώσουμε ότι ο Γκουάνγιου Ζου και ο Λόγκαν Σάρτζεντ είναι οι μόνοι οδηγοί που δεν έχουν προκριθεί μέχρι στιγμής φέτος σε Q2.

Οι Ferrari και οι McLaren συμπλήρωσαν τους πρώτους γύρους τους στο Q2 με φρέσκια μαλακή γόμα. Αντιθέτως οι Red Bull βγήκαν με χρησιμοποιημένη. Έτσι ο Λεκλέρ πήρε την πρώτη μπροστά από τους Πιάστρι και Νόρις.

Ο Φερστάπεν αργότερα θα βελτίωνε τον χρόνο του, ξεπερνώντας τις McLaren. Όχι, όμως, τον Λεκλέρ. Πολύ καλό γύρο έκανε και ο Χάμιλτον που πέρασε άνετα στο Q3.

Αντιθέτως, σε καταστροφή εξελίχθηκε το Q2 για τις Aston Martin. Και οι δύο οδηγοί της βρέθηκαν εκτός συνέχειας, με τον Στρολ ταχύτερο, μάλιστα, του Αλόνσο! Εκτός έμειναν και οι Alpine, όπως και ο Άλμπον.

Ο Φερστάπεν βγήκε στην κορυφή έπειτα από τον πρώτο γύρο προσπαθειών. Η διαφορά του, όμως, από τον δεύτερο Λεκλέρ δεν ήταν μεγάλη. Σε απόσταση βολής βρισκόταν και ο Σάινθ με την SF-24 να δείχνει εξαιρετική στην ιδιαίτερη πρόκληση του Μαϊάμι.

Ο Πιάστρι ήταν 4ος αρχικά, ενώ ο Νόρις έκτος πίσω από τον Πέρεζ. Ο Βρετανός είχε μόνο ένα φρέσκο σετ μαλακής γόμας διαθέσιμο για το Q3 και έπρεπε να οδηγήσει με την μέση στην πρώτη του προσπάθεια. Ακόμη κι έτσι, ο Λάντο ήταν ταχύτερος από τις Mercedes!

Όλοι είχαν προετοιμαστεί για μία μεγάλη μονομαχία στο τέλος. Ωστόσο με τους οδηγούς να πιέζουν περισσότερο η μαλακή γόμα… παρέδωσε πνεύμα στη μέση του δεύτερου τομέα. Έτσι οι χρόνοι δεν κατέβηκαν. Μόνο ο Νόρις κατάφερε να βελτιώσει την θέση του κάνοντας την προσπάθειά του με την μαλακή γόμα.