Οι αξιολογήσεις των δοκιμών στις ΗΠΑ, δεν ανέδειξαν κάποιο από τα δύο μεγάλα φαβορί.

Ποιας εταιρείας τα μοντέλα είναι εξοπλισμένα με την καλύτερη τεχνολογία υποστήριξης οδηγού; Αν μαντέψατε την Tesla ή ακόμα και τη Mercedes, θα πρέπει να το σκεφτείτε ξανά…

Αυτό, τουλάχιστον, υποστηρίζει το Insurance Institute for Highway Safety (IIHS). Γιατί, ο πραγματικός νικητής, που ανέδειξε η δοκιμή-αξιολόγηση του προαναφερθέντος φορέα, είναι η Lexus, με την τεχνολογία Teammate στο σεντάν LS

Το IIHS δοκίμασε 14 διαφορετικά συστήματα από Lexus, GM, Ford, Genesis, BMW , Mercedes, Nissan, Volvo και Tesla. Οι υπεύθυνοι δοκιμών εξέτασαν παράγοντες όπως τον τρόπο «επίβλεψης» των οδηγών και προειδοποιητικών σημάτων για να τους επιστήσουν την προσοχή, καθώς και τις ενέργειες που έκαναν, όταν οι οδηγοί αγνόησαν αυτές τις υπενθυμίσεις.

Αυτό το τελευταίο είναι σημαντικό, γιατί ο οδηγός μπορεί να μην «αγνοεί» την προειδοποίηση, αλλά θα μπορούσε να έχει υποστεί κάποιο ιατρικής φύσεως επεισόδιο, που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο πρέπει να επιβραδύνει για λόγους ασφαλείας.

Τα 11 από τα 14 συστήματα αξιολογήθηκαν ως «φτωχά» από την ομάδα IIHS, συμπεριλαμβανομένου τόσο του Autopilot της Tesla, όσο και της ακριβής τεχνολογίας Full Self Driving της ίδιας εταιρείας. Το Level 3 Drive Pilot της Mercedes δεν αξιολογήθηκε (κανένα από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα δεν είχε αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3), αλλά το σύστημα Distronic στην C-Class – το οποίο δεν διαθέτει κάμερα ανίχνευσης προσώπου, βαθμολογήθηκε με χαμηλό συντελεστή, όπως και το BlueCruise στο ηλεκτρικό crossover Mustang Mach-E της Ford, αν και κέρδισε έπαινο για τις έγκαιρες ειδοποιήσεις που εκδόθηκαν προς τον οδηγό. Πολύ καλά αξιολογήθηκε το σύστημα ProPilot Assist στο Nissan Ariya.