Το ιταλικό μοντέλο διατίθεται στην εγχώρια αγορά, με σημαντικά οφέλη, για τους υποψήφιους αγοραστές.

Προσφέροντας όφελος για τον πελάτη που αγγίζει τις 3.200 ευρώ, η Alfa Romeo κάνει την Tonale πιο ελκυστική από ποτέ!

Η αρχική τιμή είναι πλέον οι 39.500 ευρώ για την έκδοση Hybrid 130 HP στο επίπεδο εξοπλισμού Sprint, ενώ με μόλις 1.000 ευρώ παραπάνω (από 40.500 ευρώ) διατίθεται η έκδοση Hybrid 160 HP.

Στην τελευταία, τα παστέλ και τα μεταλλικά χρώματα -πλην του πράσινου- έχουν μηδενική χρέωση. Όλα τα παραπάνω συνδυάζονται με 4 χρόνια εγγύηση ή 160.000 χιλιόμετρα για τα μηχανικά μέρη, ενώ προσφέρεται και οδική βοήθεια, επίσης για τέσσερα χρόνια.

Αντίστοιχα, η λιανική τιμή για την Plug-in Hybrid Q4 έκδοση των 280 HP στο επίπεδο εξοπλισμού Sprint, ξεκινάει από τις 49.635 ευρώ. Να σημειωθεί πως η Tonale PHEV Q4 Sprint ως εταιρικό αυτοκίνητο δεν επιβαρύνει με φόρο εκείνον που τη χρησιμοποιεί, καθότι έχει Λιανική Τιμή Προ Φόρων κάτω από τις 40.000 ευρώ και εκπομπές CO2 κάτω από 50 g/km.

Επιπλέον, όλες οι Tonale PHEV Q4 έχουν ενισχυμένους συντελεστές φορολογικών αποσβέσεων και οι δαπάνες μίσθωσής τους εκπίπτουν προσαυξημένες από τα ακαθάριστα έσοδα των επιχειρήσεων.

Ο βασικός εξοπλισμός είναι παραπάνω από πλούσιος αφού μεταξύ άλλων περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3” και οθόνη infotainment 10,25” με πλοήγηση, εμπρός-πίσω αισθητήρες στάθμευσης και κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη οσφυϊκή υποστήριξη στο κάθισμα του οδηγού, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό με αισθητήρα ποιότητας αέρα, βάση ασύρματης φόρτισης κινητού, ενεργό cruise control, Apple CarPlay/Android Auto και πεντάλ αλουμινίου.

Το επίπεδο εξοπλισμού Veloce προσθέτει δερμάτινα καθίσματα εκ των οποίων τα εμπρός είναι ηλεκτρικά, θερμαινόμενα και αεριζόμενα, θερμαινόμενο τιμόνι, ανάρτηση με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, κόκκινες δαγκάνες για τα φρένα της Brembo, αλουμινένια paddles στο τιμόνι για τις χειροκίνητες αλλαγές ταχυτήτων, φιμέ πίσω τζάμια και ζάντες αλουμινίου 19”.

Στην πανίσχυρη Tonale Plug-in Hybrid Q4 ένας τούρμπο κινητήρας βενζίνης με ήπιο υβριδικό σύστημα και ισχύ 180 HP κινεί τους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων, ενώ ένας ηλεκτρικός με 122 HP τους πίσω.

Εξασφαλίζοντας μέγιστη συνδυαστική ισχύ 280 HP και 0-100 km/h σε μόλις 6,2”, το υβριδικό σύστημα ταιριάζει τέλεια στα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου και εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία έως 69 km σε μικτή χρήση και έως 82 km σε αστικό πεδίο.

Το υβριδικό σύστημα των εκδόσεων με 130 και 160 HP περιλαμβάνει κινητήρα βενζίνης και 48V ηλεκτρικό κύκλωμα με ηλεκτροκινητήρα 20 HP, ο οποίος είναι προσαρμοσμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με τις 7 σχέσεις.

Το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό δίνει δυνατότητα για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση υπό χαμηλές απαιτήσεις φορτίου, κάτι που μειώνει δραστικά την κατανάλωση βενζίνης. Στην έκδοση των 160 HP μάλιστα, την κορυφαία τεχνολογία συμπληρώνει το τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας (VGT).

Να σημειωθεί πως η μπαταρία υψηλής τάσης στις Tonale PHEV καλύπτεται για 8 χρόνια και ότι μέσω του ψηφιακού πιστοποιητικού NFT (Non-Fungible Token) το ιστορικό χρήσης και συντήρησης του αυτοκινήτου -όπως και σε κάθε Alfa Romeo- καταγράφεται με πλήρως αδιάβλητο τρόπο, θωρακίζοντας την μεταπωλητική αξία του.