Ως “αδιανόητη” χαρακτηρίζει την συμπεριφορά διευθυντή του γυμνασίου Σημάντρων σε ανακοίνωσή της η ΕΛΜΕ Χαλκιδικής, κάνοντας λόγο για προσβολές, εξύβριση και απειλές του σε βάρος εκπαιδευτικών, καθώς και ρατσιστικές διακρίσεις και κακοποιητικές εκδηλώσεις έναντι μαθητών.

Ακολούθως στην ανακοίνωση της αυτή καλεί την διεύθυνση δευτεροβάθμιας Χαλκιδικής “να προβεί σε όλες τις ενέργειες ώστε να διερευνηθούν τα περιστατικά, να αποδοθεί δικαιοσύνη και να επικρατήσει δημοκρατικό κλίμα, μακριά από αυταρχισμό που προσβάλλει την αξιοπρέπεια των εκπαιδευτικών και των μαθητών μας”, επισημαίνοντας πως “τα φαινόμενα αυταρχισμού από προϊσταμένους θα πολλαπλασιαστούν και θα ενταθούν στο προσεχές μέλλον, καθώς εκτρέφονται από τον αντιευκπαιδευτικό θεσμό της αξιολόγησης που εξ ορισμού αποτελεί μηχανισμό συμμόρφωσης και ελέγχου των εκπαιδευτικών”.

Συγκεκριμένα η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Χαλκιδικής αναφέρει τα εξής:

“Καταδικάζουμε απερίφραστα την αδιανόητη συμπεριφορά του διευθυντή του γυμνασίου Σημάντρων που έχει κατ’ επανάληψιν εκδηλώσει με πρωτοφανή τρόπο εναντίον εκπαιδευτικών και μαθητών. Προσβολές, εξύβριση και απειλές σε εκπαιδευτικούς, σεξιστικά σχόλια, ρατσιστικές διακρίσεις και κακοποιητικές εκδηλώσεις έναντι μαθητών/τριων, δεν μπορούν να γίνονται ανεκτά στη σχολική κοινότητα.

Απαιτούμε από την Διεύθυνση Β/βάθμιας Χαλκιδικής να προβεί σε όλες τις ενέργειες ώστε να διερευνηθούν τα περιστατικά, να αποδοθεί δικαιοσύνη και να επικρατήσει δημοκρατικό κλίμα, μακριά από αυταρχισμό που προσβάλλει την αξιοπρέπεια των εκπαιδευτικών και των μαθητών μας.

Html code here! Replace this with any non empty text and that’s it.

Επιβεβαιώνεται για άλλη μια φορά ότι οι κρίσεις των διευθυντών και η υποτιθέμενη επιλογή τους με βάση το δημοκρατικό ήθος, την παιδαγωγική επάρκεια και τα τυπικά προσόντα αποτελούν το άλλοθι για την ανάδειξη στελεχών που θα εφαρμόσουν τις αντιδραστικές πολιτικές του ΥΠΑΙΘ.

Επισημαίνουμε στους συναδέλφους /ισσες ότι τα φαινόμενα αυταρχισμού από προϊσταμένους θα πολλαπλασιαστούν και θα ενταχθούν στο προσεχές μέλλον, καθώς εκτρέφονται από τον αντιευκπαιδευτικό θεσμό της αξιολόγησης που εξ ορισμού αποτελεί μηχανισμό συμμόρφωσης και ελέγχου των εκπαιδευτικών. Καλούμε τους συναδέλφους να δείχνουν μηδενική ανοχή σε τέτοιες συμπεριφορές που τους απαξιώνουν και να εναντιωθούν γενικότερα σε πολιτικές που συνθλίβουν την αξιοπρέπεια και τα δικαιώματά τους”.

Πηγή:halkidikifocus.gr