Ο Χέλμουτ Μάρκο παραδέχτηκε ότι η Red Bull διαπραγματεύεται με τον Σάινθ. Ωστόσο σημείωσε ότι η Audi έχει κάνει μία προσφορά στον Κάρλος την οποία η Red Bull δεν μπορεί να ανταγωνιστεί.

Ο Σάινθ μένει χωρίς ομάδα μετά το τέλος της φετινής σεζόν. Με τον Χάμιλτον να έχει κλείσει με την Ferrari για το 2025, ο Ισπανός είναι εδώ και 3 μήνες σε αναζήτηση νέας ομάδας.

Ο Κάρλος έχει μιλήσει μέχρι στιγμής επιβεβαιωμένα με τις Mercedes, Red Bull και Audi. Και είναι η τελευταία που φαίνεται να του έχει κάνει την καλύτερη προσφορά μέχρι στιγμής. Αυτό ισχυρίζεται, τουλάχιστον, ο Χέλμουτ Μάρκο της Red Bull. «Μιλάμε μαζί του, έχει την καλύτερη σεζόν του στην F1 μέχρι στιγμής. Ωστόσο έχει μία πολύ δελεαστική προσφορά από την Audi την οποία δεν μπορούμε να ανταγωνιστούμε» δήλωσε ο Μάρκο στην αυστριακή Kleine Zeitung.

Ο Σάινθ είχε κάνει το ντεμπούτο του στην F1 με την junior team της Red Bull, η οποία τότε λεγόταν Toro Rosso. Έμεινε εκεί από το 2015 έως και το ιαπωνικό GP του 2017, πριν μεταπηδήσει στη Renault. Ο Κάρλος είχε για teammate του, μάλιστα, όχι άλλον από τον Μαξ Φερστάπεν έως και το ρωσικό GP του 2016.

Ωστόσο η Red Bull είχε αποφασίσει να δώσει νωρίς προαγωγή στον Ολλανδό για την μεγάλη ομάδα, κρατώντας τον Σάινθ στην Toro Rosso. «Έχουμε συνεργαστεί μαζί του στο παρελθόν, όταν έτρεχε με την Toro Rosso. Όμως τον είχε πειράξει όταν στηρίξαμε τον Φερστάπεν για τη θέση στην Red Bull και όχι εκείνον» σημείωσε ο Μάρκο για τον Σάινθ.

Ακόμη και σε περίπτωση που ο Σάινθ συμφωνούσε με την Red Bull, δύσκολα θα ανταγωνιζόταν τον Φερστάπεν μέσα στο ίδιο του το σπίτι. Η προσφορά της Audi εκτός από επικερδής οικονομικά για εκείνον, θα του εξασφαλίζει -λογικά- και καθεστώς νούμερο ένα οδηγού εντός της ομάδας. Και αυτό είναι κάτι που δεν είχε ποτέ ο Σάινθ σε όποια ομάδα και εάν αγωνίστηκε.

Με το 2026 -πρώτη χρονιά πλήρους συμμετοχής της Audi στην F1- να πλησιάζει η γερμανική ομάδα προσπαθεί να βάλει όλα τα κομμάτια του παζλ στις θέσεις τους. Και αυτό σημαίνει και αρκετές επιθετικές κινήσεις σε ορισμένες περιπτώσεις. «Η Audi ασκεί έντονες πιέσεις στην αγορά των οδηγών» παραδέχτηκε ο Μάρκο.