Home / Media / Τηλεθέαση: Μάχη για Μάνεση – Χρηστίδου στην πρωινή ζώνη του Σαββάτου
Τηλεθέαση: Μάχη για Μάνεση – Χρηστίδου στην πρωινή ζώνη του Σαββάτου
Κυριακή, 4.5.2025, 09:43
Φίλιππος Αντωνίου@filipposant87
Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.
Μάχη για την πρωτιά στην τηλεθέαση έδωσαν ο Νίκος Μάνεσης και η Σίσσυ Χρηστίδου το Σάββατο 3 Μαϊου. Οι δύο πρωινές εκπομπές «πάλεψαν» σκληρά για την κατάκτηση της κορυφής και έκλεισαν κοντά, τόσο στο δυναμικό, όσο και στο γενικό.
Στο δυναμικό κοινό, λοιπόν, η εκπομπή “Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση” σημείωσε μέσο όρο 12,9%, το “Χαμογέλα και Πάλι” 11,9%, οι Weekenders 8,9%, οι Δεκατιανοί 6,9% και το «Καλημέρα είπαμε;» 2,1%.
Όσον αφορά το γενικό σύνολο, η εκπομπή «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» είχε μέσο όρο 17,4%, το «Χαμογέλα και Πάλι» 15,6%, οι Δεκατιανοί 13,7%, οι Weekenders 7% και το «Καλημέρα είπαμε;» 1,9%.
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση – 12,9%
Χαμογέλα και πάλι – 11,9%
Weekenders – 8,9%
Δεκατιανοί – 6,9%
Καλημέρα είπαμε; – 2,1%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση – 17,4%
Χαμογέλα και πάλι – 15,6%
Δεκατιανοί – 13,7%
Weekenders – 7%
Καλημέρα είπαμε; – 1,9%
Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.