Στη σύλληψη ενός 53χρονου και μιας 47χρονης, υπηκόων Ουκρανίας, προχώρησαν στελέχη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Καβάλας τις βραδινές ώρες της Πέμπτης, μετά από επεισόδιο που σημειώθηκε στον χώρο στάθμευσης του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας. Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση από τη Λιμενική Αρχή, το περιστατικό ξεκίνησε κατά τη διάρκεια ελέγχου σε επιβατικό όχημα στο οποίο επέβαιναν τα δύο άτομα, όπου διαπιστώθηκε παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, με αποτέλεσμα οι λιμενικοί να προχωρήσουν στην αφαίρεση των πινακίδων κυκλοφορίας του οχήματος.

Μετά τη βεβαίωση της παράβασης, οι δύο αλλοδαποί φέρονται να παρεμπόδισαν τα στελέχη του Λιμενικού Σώματος να εισέλθουν στο υπηρεσιακό τους όχημα, ενώ δεν συμμορφώθηκαν με τις υποδείξεις των αρμόδιων αρχών. Η 47χρονη κατηγορείται ότι χειροδίκησε εναντίον μέλους του Λιμενικού Σώματος κατά τη διάρκεια του επεισοδίου. Σε βάρος των συλληφθέντων σχηματίστηκε δικογραφία για παράβαση των άρθρων 169 περί απείθειας, 308 περί απλής σωματικής βλάβης και 167 περί βίας κατά υπαλλήλων και δικαστικών προσώπων του Ποινικού Κώδικα, ενώ την προανάκριση για την υπόθεση διενεργεί το Κεντρικό Λιμεναρχείο Καβάλας.