Μετά από σχεδόν 15 χρόνια απουσίας, η Santana Motors ξαναμπαίνει στην παραγωγή στην Ισπανία, αξιοποιώντας κινεζική τεχνογνωσία και μοντέλα.
Η ξεχασμένη ισπανική Santana Motors κάνει δυναμικό comeback, καθώς ξεκίνησε ξανά την παραγωγή οχημάτων στο εργοστάσιό της στη Linares, αυτή τη φορά με τη στήριξη Κινέζων κατασκευαστών. Τα πρώτα μοντέλα που βγαίνουν από τη γραμμή παραγωγής είναι τα pick-up 400D και 400 PHEV, τα οποία βασίζονται στο κινεζικό Dongfeng/Zhengzhou Nissan Z9 και φέρουν απλώς το σήμα της Santana.
Η diesel έκδοση 400D εφοδιάζεται με κινητήρα 2,3 λίτρων απόδοσης 188 ίππων και έως 500 Nm ροπής, με επιλογή χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων ή αυτόματου 8 σχέσεων. Το plug-in hybrid 400 PHEV συνδυάζει βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρου, ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία 32 kWh, αποδίδοντας συνολικά 422 ίππους και 800 Nm, με ηλεκτρική αυτονομία έως 120 χιλιόμετρα.
Τα νέα pick-up ξεχωρίζουν για τον πλούσιο εξοπλισμό τους, που περιλαμβάνει τετρακίνηση, σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και ψηφιακό εσωτερικό, ενώ οι τιμές τους τοποθετούνται ανταγωνιστικά απέναντι σε καθιερωμένα μοντέλα της κατηγορίας.
Παράλληλα, η Santana ανακοίνωσε στρατηγική συμφωνία με την κινεζική BAIC για τη συναρμολόγηση επιπλέον μοντέλων στην Ισπανία. Στόχος είναι η δημιουργία μιας πλήρους γκάμας εκτός δρόμου και επιβατικών οχημάτων έως το 2028, με μελλοντικά μοντέλα που θα αποκτήσουν πιο ξεκάθαρη σχεδιαστική ταυτότητα Santana.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
Μετρό: Ποιοι σταθμοί κλείνουν νωρίτερα τη Δευτέρα και την Τρίτη (15–16/12)
Το Maxus T60 ήρθε με κινητήρα diesel – Σε 6 μήνες και ηλεκτρικό…
Τι θα προκύψει από τη στρατηγική συνεργασία Ford-Renault;
