website analysis Ποιο είναι το μόνο ιαπωνικό V12 με κινητήρα εμπρός και κίνηση πίσω; – Epikairo.gr

Ακούγεται απίστευτο αλλά η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία με τα χιλιάδες μοντέλα όλων των κατηγοριών, έχει κατασκευάσει σε όλη την ιστορία της μόνο ένα μοντέλο με κινητήρα V12 στον εμπρός άξονα και με κίνηση στον πίσω. Μπορείτε να μαντέψετε από ποια εταιρεία;

Ο κόσμος της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας είναι βαθύς και πολυεπίπεδος, χτισμένος γύρω από μοντέλα που έγιναν παγκοσμίως γνωστά για την ποιότητα, την τεχνολογία και την αξιοπιστία τους. Από θρυλικά οικογενειακά μοντέλα και σπορ αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων που έχουν γράψει ιστορία, μέχρι τα λιλιπούτεια kei cars, η Ιαπωνία έχει αφήσει ισχυρό αποτύπωμα στη διεθνή αυτοκινητοβιομηχανία.

Κι όμως, σε μια ιστορία που ξεπερνά τον έναν αιώνα, υπάρχει μόνο ένα ιαπωνικό αυτοκίνητο που συνδύασε διάταξη V12 κινητήρα εμπρός και κίνησης πίσω. Και αυτό το μοναδικό αυτοκίνητο δεν είναι κάποιο μοντέλο υψηλών επιδόσεων αλλά ένα που αποτυπώνει την επιτομή της πολυτέλειας με ιαπωνικούς όρους.

Είναι δημιουργία της Toyota και πρόκειται για τη δεύτερη γενιά του Toyota Century, ενός αυτοκινήτυ που παραμένει σχεδόν άγνωστο πέρα από τα σύνορα της χώρας του, λόγω της περιορισμένης παραγωγής και του ιδιαίτερα εσωστρεφούς χαρακτήρα του.

Με λιγότερα από 10.000 αυτοκίνητα να έχουν κατασκευαστεί στην σχεδόν 20ετή καριέρα της, η δεύτερη γενιά του Century αποτελεί μια σπάνια και σχεδόν μυθική παρουσία στον ιαπωνικό κόσμο της πολυτέλειας.

Παρουσιάστηκε το 1997, σηματοδοτώντας την πρώτη ουσιαστική ανανέωση του μοντέλου από το 1967. Παρά τη σημαντική τεχνική εξέλιξη, η σχεδίαση παρέμεινε πιστή στη φιλοσοφία της διαχρονικότητας: καθαρές γραμμές, ρετρό αναφορές και μια ήρεμη, αλλά αυστηρή αισθητική που δεν ακολουθούσε καμία τάση της εποχής.

Η κορύφωση της ιδιαιτερότητάς του κρυβόταν κάτω από το καπό. Ο πεντάλιτρος V12 – ο πρώτος και μοναδικός που κατασκευάστηκε ποτέ από ιαπωνικό brand – ήταν τοποθετημένος εμπρός, μεταφέροντας όμως την ισχύ στους πίσω τροχούς.

Απέδιδε 276 ίππους, με την εξαγώγιμη έκδοση να φτάνει τους 295. Συνδυαζόταν αρχικά με τετρατάχυτο αυτόματο κιβώτιο, το οποίο αντικαταστάθηκε από εξατάχυτο το 2005. Η ύπαρξη ενός V12 Toyota παραμένει μέχρι σήμερα ένα από τα πλέον ιδιαίτερα κεφάλαια της ιαπωνικής μηχανολογίας.

Η κορυφαία εκδοχή του μοντέλου ήταν το Century Royal, το επίσημο αυτοκίνητο του Αυτοκράτορα της Ιαπωνίας μεταξύ 2006 και 2008. Κατασκευάστηκαν μόλις τέσσερα αυτοκίνητα, με ειδικές λεπτομέρειες όπως γρανιτένια σκαλοπάτια, επένδυση οροφής από ιαπωνικό washi και υφασμάτινη καμπίνα πίσω, σε αντίθεση με τα δερμάτινα εμπρός καθίσματα.

Από τα ελάχιστα Century που κυκλοφόρησαν εκτός Ιαπωνίας, μόλις 100 παρήχθησαν με αριστερό τιμόνι, κυρίως για δοκιμές και προβολή στις ΗΠΑ. Η δεύτερη γενιά παρέμεινε σε παραγωγή για δύο δεκαετίες, μέχρι τις αρχές του 2017.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

To Dacia Sandero έχει… εμμονή με την κορυφή!

Πούλησε μία θέση στάθμευσης 200.000 ευρώ

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε Συγγρού και Βασ. Αμαλίας στις 27–28 Νοεμβρίου – Τι πρέπει να ξέρουν οι οδηγοί