website analysis Ποιο είναι το ευρωπαϊκό best-seller για τον Νοέμβριο; – Epikairo.gr

Η μάχη της κορυφής για τον… πρωταθλητή Ευρώπης στις πωλήσεις, μαίνεται με αμείωτο ενδιαφέρον, λίγο πριν την έλευση του 2026.

Το Renault Clio οδεύει προς την κορυφή της ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτου για τον Νοέμβριο, καταγράφοντας 19.213 ταξινομήσεις, αυξημένες κατά 14% σε σχέση με πέρυσι. Πρόκειται για την τέταρτη φορά μέσα στο 2025 που το γαλλικό supermini κατακτά την πρώτη θέση σε μηνιαίο επίπεδο, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική του απέναντι στο Dacia Sandero, το οποίο υποχώρησε στη δεύτερη θέση με 18.932 πωλήσεις (-12%).

Η εναλλαγή των δύο μοντέλων της Renault Group στην κορυφή αποτυπώνει μια σαφή τάση: οι Ευρωπαίοι καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο σε πιο προσιτά αυτοκίνητα, σε μια περίοδο όπου οι τιμές των καινούργιων μοντέλων παραμένουν αισθητά υψηλότερες σε σχέση με την προηγούμενη δεκαετία. Δεν είναι τυχαίο ότι το Sandero παραμένει το best seller της χρονιάς έως και τον Νοέμβριο, παρά τη μείωση των πωλήσεών του.

Σε επίπεδο αγοράς, ο Νοέμβριος έκλεισε με αύξηση 2,2% στις συνολικές πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη, συνεχίζοντας μια ήπια θετική πορεία για το 2025. Καθοριστικό ρόλο στην άνοδο έπαιξαν τα ηλεκτρικά μοντέλα, με τα αμιγώς ηλεκτρικά να αυξάνονται κατά 37% και τα plug-in hybrid κατά 34%.

Εντυπωσιακή είναι και η εκτόξευση των κινεζικών κατασκευαστών, οι οποίοι διπλασίασαν το μερίδιό τους στο 7,4%, με αύξηση πωλήσεων άνω του 100%. Brands όπως η MG, η BYD και η Chery ενισχύουν διαρκώς την παρουσία τους, πιέζοντας τόσο τις ευρωπαϊκές όσο και τις ιαπωνικές μάρκες. Την ίδια στιγμή, τα premium brands κατέγραψαν συνολική πτώση, με μεγάλες απώλειες για εταιρείες όπως η Porsche και η Volvo.

Το συμπέρασμα είναι σαφές: η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου αλλάζει ταχύτατα. Τα προσιτά μοντέλα, η ηλεκτροκίνηση και η δυναμική είσοδος των κινεζικών κατασκευαστών αναδιαμορφώνουν τον χάρτη των πωλήσεων, την ώρα που παραδοσιακοί παίκτες και αμιγώς ηλεκτρικά brands, όπως η Tesla, καλούνται να βρουν ξανά σταθερό βηματισμό.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

Επιβεβαίωση newsauto: Η ΕΕ κάνει πίσω και «σώζει» τους θερμικούς κινητήρες

F1: Πόσα θα πάρει κάθε οδηγός για το 2026;

Tracker ονομάζεται το πιο funky Triumph 400άρι (+video)