Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2026, 4:18 μμ

Ενθουσιασμένος ο Γρηγόρης Αρναούτογλου μετά την τυχαία συνάντησή του με τον Χάρβεϊ Καϊτέλ. Ο παρουσιαστής μοιράστηκε κοινή τους φωτογραφία στα σόσιαλ μίντια εκφράζοντας τον θαυμασμό και την εκτίμησή του για τον σπουδαίο ηθοποιό, κάνοντας λόγο για μια στιγμή που δεν θα ξεχάσει ποτέ…

Στη λεζάντα της ανάρτησης ο Γρηγόρης Αρναούτογλου έγραψε συγκεκριμένα:  “ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ Να πηγαίνεις ν´αφήσεις τις βαλίτσες σου και να είναι δίπλα σου ο αγαπημένος σου ηθοποιός… ενας ζωντανός μύθος… Harvey Keitel… Μιλήσαμε (όσο μπόρεσα, φαινόταν οτι καταλάβαινε γιατι μου απαντούσε) για την Ελλάδα, για τον Αγγελόπουλο και την Φλώρινα… Μου είπε πόσο λατρεύει την χώρα μας, με συγκίνησε πολύ και η συζυγός του, υπέροχη…Τι να πρωτοθυμηθώ: Reservoir Dogs Κακόφημοι δρόμοι Taxi driver θέλμα και Λουίζ Pulp fiction Μαθήματα πιάνου The Grand Budapest Hotel… καί τόσα αλλα… υπέροχη στιγμή, απο αυτές που δεν θα ξεχάσω ποτέ”.