Την παραίτησή του από πρωθυπουργός της Βρετανίας ανακοίνωσε ο Κιρ Στάρμερ.
Ο Κιρ Στάρμερ ανακοίνωσε την παραίτησή του από πρωθυπουργός της Βρετανίας
«H πρωθυπουργία ήταν η πιο σημαντική στιγμή της ζωής μου.
Η πορεία δεν ήταν εύκολη.
Κληρονόμησα ένα εργατικό κόμμα που ήταν χρεοκοπημένο.
Μου επανέλαβαν ότι το κόμμα μου ήταν τελειωμένο.
Οτι η πλειοψηφία ήταν κάτι το αδύνατο. Αποδείξαμε ότι ήταν λάθος. Αλλάξαμε τη ροή της ιστορίας. Αυξήσασμε την αξιοπιστία του κόμματος. Σταματήσαμε το δηλητήριο του αντισημιτισμού. Δουλέψαμε σκληρά και φέραμε την αλλαγή. Να δημιουργήσουμε ένα μέλλον με αξιοπρέπεια και σεβασμό. Και δες τι καταφέραμε σε μόνο δύο χρόνια. Μια οικονομία πολύ ισχυρότερη. Και μάλιστα με βάση τον πληθωρισμό που μειώθηκε. Φέραμε το τέλος της λιτότητας. Και φυσικά τις λίστες αναμονής στα νοσοκομεία. Φέραμε τη μεγαλύτερη περικοπή σε αμυντικές δαπάνες. Προστατεύουμε τους νέους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η φήμη μας στον κόσμο έχει αποκατασταθεί. Υποστηρίζουμε την ουκρανία και τις αξίες μας».
Τώρα τίθεται το ερώτημα όχι ποιος είναι ο καλύτερος, αλλά αν εγώ είμαι ο κατάλληλος για να οδηγήσω το κόμμα στις επόμενες εκλογές. Ακουσα το κόμμα μου. Κάθε απόφαση που έχω λάβει είναι με γνώμονα το καλό της πατίδρας μου. Μίλησα με τον βασιλιά για να του ανακοινώσω την απόφασή μου. Η διαδικασία αποχώρησής μου ξεκινά απο τις 9 Ιουλίου. Θα φροντίσω να γίνει το πέρασμα της εξουσίας ομαλά».
