Οι Nissan Motor και Nissan Motorsports & Customization (NMC) ανακοίνωσαν νέες πρωτοβουλίες που στοχεύουν στην ενίσχυση της δυναμικής μάρκας.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής Re:Nissan, τα “heartbeat models” αποτελούν την καρδιά της μάρκας, δημιουργώντας συναισθηματικό δεσμό με τους οδηγούς και καθορίζοντας το DNA της Nissan.
Η NMC υποστηρίζει ενεργά αυτή τη φιλοσοφία, αναδεικνύοντας τη δέσμευση της για κορυφαίες επιδόσεις στο μηχανοκίνητο αθλητισμό και μεταφέροντας το πάθος της οδήγησης σε κάθε μοντέλο Nismo.
Με μότο «Road to track, track to road», η ιαπωνική εταιρεία αξιοποιεί την τεχνολογία και το αγωνιστικό πνεύμα που έχει καλλιεργήσει σε κορυφαία πρωταθλήματα, όπως το Super GT και η Formula E, μεταφέροντας τη γνώση και τις καινοτομίες της πίστας απευθείας στη γκάμα Nismo.
Παράλληλα, η Nissan θα συνεχίσει να δοκιμάζει τα όριά της σε πρωταθλήματα όπως το Super Taikyu, επεκτείνοντας την παρουσία της και σε νέες μορφές αγώνων.
Συνεχίζοντας τη δυναμική πορεία της Nismo, η Nissan στοχεύει να διπλασιάσει τα διαθέσιμα μοντέλα παγκοσμίως, από πέντε σε δέκα, και παράλληλα να διευρύνει την παρουσία τους σε ακόμα περισσότερες αγορές διεθνώς.
Βασικός στόχος είναι η αύξηση των ετήσιων πωλήσεων από 100.000 σε 150.000 οχήματα έως το 2028, εκ των οποίων το 60% θα αφορά αγορές εκτός Ιαπωνίας.
Από το 2026, η Nissan σχεδιάζει να παρουσιάσει πρωτότυπα οχήματα για αγωνιστική χρήση, επιταχύνοντας την τεχνολογική εξέλιξη των αγωνιστικών μοντέλων και εφαρμόζοντας τη γνώση και την τεχνογνωσία στα επιβατικά μοντέλα της μάρκας.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
Προ των πυλών ο διάδοχος του DS 3
Volkswagen: Γιατί στρέφεται στα range extender;
Το νέο Kia Stonic έφτασε στην ελληνική αγορά (+τιμές)
