Πιο τουριστική, πιο πλήρης, πιο έτοιμη για περιπέτεια η Tiger Sport 800 Tour με αναβαθμισμένο εξοπλισμό.
Η Triumph παρουσίασε τη νέα έκδοση Tiger Sport 800 Tour, με στόχο να αναβαθμίσει την άνεση και την εργονομία της μοτοσικλέτας στις μεγάλες αποστάσεις. Ο στάνταρ εξοπλισμός απέκτησε περισσότερα ταξιδιωτικά χαρακτηριστικά, ενισχυμένη πολυτέλεια και απευθύνεται σε όσους θέλουν δυναμικές επιδόσεις χωρίς συμβιβασμούς στο ταξίδι τους.
Η μοτοσικλέτα είναι βασισμένη στην κορυφαία Tiger Sport 800, ωστόσο διαθέτει πολλά περισσότερα εξαρτήματα στον βασικό εξοπλισμό. Μερικά από αυτά είναι το κεντρικό σταντ, τα θερμαινόμενα grip, οι χούφτες τιμονιού και η διπλή comfort σέλα. Το πακέτο ολοκληρώνεται με πλαϊνές βαλίτσες, top case 49 λίτρων με διπλά μαξιλαράκια και αλουμινένια σχάρα, μετατρέποντας τη μοτοσικλέτα σε πλήρες ταξιδιωτικό εργαλείο.
Ο συνολικός χώρος αποθήκευσης φτάνει τα 106 λίτρα, ενώ η ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη εύκολα για μέγιστη προστασία. Επιπλέον, στον εξοπλισμό έχει προστεθεί σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών TPMS, που ενισχύει ασφάλεια και πρακτικότητα, το οποίο εμφανίζεται στην οθόνη TFT με σύστημα συνδεσιμότητας.
Η Tiger Sport 800 Tour θα διατίθεται σε δύο νέους εντυπωσιακούς χρωματισμούς, Matt Cobalt με μπλε ματ αποχρώσεις και μαύρες–χρυσές λεπτομέρειες και Carnival Red με κόκκινες λεπτομέρειες. Οι βαλίτσες και το top box ακολουθούν το χρώμα της μοτοσικλέτας για μία premium, αρμονική εικόνα.
Κατά τα άλλα, η μοτοσικλέτας παραμένει ανέπαφη. Ο τρικύλινδρος κινητήρας των 800 κ.εκ. αποδίδει 115 ίππους και 84 Nm ροπής, προσφέροντας άμεση απόκριση σε όλο το φάσμα στροφών. Οι αναρτήσεις είναι της Showa ρυθμιζόμενες, τα φρένα της Nissin και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα υπερσύγχρονα ( τρία riding modes, Ride-by-Wire, Switchable Traction Control, Optimised Cornering ABS & TC, Triumph Shift Assist) χαρίζοντας μια σπορ εμπειρία οδήγησης στον αναβάτη.
Η καινούρια έκδοση Triumph Tiger Sport 800 Tour αναμένεται στις αντιπροσωπείες την Άνοιξη του 2026.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
BMW Motorrad: Ποια μοντέλα αναβαθμίζονται το 2026
Πρώην μηχανικός MotoGP «περιποιείται» την Yamaha Tenere 700
Ίλον Μασκ: Μοτοσικλέτα Tesla; Όχι, ευχαριστώ!
