website analysis Μετρό Αθήνας: Στο φουλ οι μετροπόντικες για τη νέα Γραμμή 4 – Epikairo.gr

Στην τελική ευθεία μπαίνει το υπόγειο σκέλος της νέας Γραμμής 4 του Μετρό Αθήνας, με τον έναν μετροπόντικα να ολοκληρώνει σχεδόν πλήρως τη διαδρομή του.

Σημαντική πρόοδο καταγράφει το μεγαλύτερο συγκοινωνιακό έργο που υλοποιείται σήμερα στη χώρα, καθώς η διάνοιξη της σήραγγας της Γραμμής 4 του Μετρό Αθήνας έχει πλέον καλύψει το 90% στο βασικό της τμήμα.

Ο μετροπόντικας «Αθηνά», που ξεκίνησε από την περιοχή της Κατεχάκη, βρίσκεται πλέον μία «ανάσα» από το φρέαρ του Ευαγγελισμού, έχοντας διασχίσει διαδοχικά τους σταθμούς Γουδή, Ζωγράφου, Ιλίσια, Πανεπιστημιούπολη και Καισαριανή. Με την άφιξή του στον τελικό προορισμό, το υπερσύγχρονο μηχάνημα θα αποσυναρμολογηθεί, σηματοδοτώντας ένα κρίσιμο ορόσημο για το έργο.

Την ίδια στιγμή, ο δεύτερος μετροπόντικας, «Νίκη», συνεχίζει τη διάνοιξη από την αντίθετη κατεύθυνση. Έχοντας ξεκινήσει από το φρέαρ Βεΐκου, έχει ήδη ολοκληρώσει περίπου 2,6 χιλιόμετρα σήραγγας και πλησιάζει τον σταθμό της πλατείας Κυψέλης, καλύπτοντας το 37% της συνολικής διαδρομής του. Στην πορεία του θα περάσει από κομβικούς σταθμούς του κέντρου, με τελικό σημείο συνάντησης και για τα δύο TBM τον Ευαγγελισμό.

Παράλληλα με τις υπόγειες εργασίες, προχωρά και η κατασκευή των σταθμών της νέας γραμμής, αν και σε ορισμένες περιοχές –όπως τα Εξάρχεια και το πάρκο Ριζάρη– οι εργασίες παραμένουν πίσω λόγω νομικών και τεχνικών εμποδίων.

Η Γραμμή 4, που θα συνδέσει πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αθήνας και θα αποσυμφορήσει σημαντικά το οδικό δίκτυο, αποτελεί έργο-κλειδί και για τη μείωση της κυκλοφορίας στο κέντρο, με άμεσο όφελος και για τους οδηγούς.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

Oι Έλληνες αγοράζουν υβριδικά και γυρίζουν την πλάτη στο diesel

Oδηγούμε το νέο Zeekr 007GT στην Κίνα

5 κλασικές καλλονές με κινητήρες-έργα τέχνης