Η Hyundai, όπως όλα δείχνουν, αναμένεται να ξαναφέρει στο προσκήνιο το αγαπημένο μας i30 N.
Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές από την Μεγ. Βρετανία, η Hyundai ετοιμάζεται να επαναφέρει στην αγορά το «hot hatch» μοντέλο της i30 N, που τόσο πολύ έχει λείψει στους λάτρεις της σπορ οδήγησης.
Με βάση δημοσιεύματα του βρετανικού Τύπου, η Hyundai έχει ξεκινήσει την εξέλιξη μιας νέας έκδοσης του i30 N, η οποία θα κινείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα εσωτερικής καύσης, που πιθανότατα θα διαθέτει υβριδική τεχνολογία.
Ο επικεφαλής του τμήματος «N», Τζουν Παρκ, δήλωσε πριν από λίγους μήνες ότι τα μελλοντικά σπορ μοντέλα της Hyundai δεν θα χρησιμοποιούν απαραίτητα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης. Πρόσθεσε επίσης ότι το N Division θα συμβαδίσει με τη μητρική εταιρεία, διατηρώντας τα επόμενα χρόνια μια ποικιλία συστημάτων κίνησης.
Χαρακτηριστικά δήλωσε: «Το πρόβλημα είναι ότι υπάρχει η αντίληψη από τα MME και τον κόσμο πως η Hyundai N εστιάζει μόνο στον κόσμο των EV, κάτι που δεν ισχύει. Δεν περιοριζόμαστε αποκλειστικά στα ηλεκτρικά».
Άγνωστες παραμένουν περισσότερες λεπτομέρειες, ωστόσο με βάση τα σχέδια του τμήματος N για νέα υβριδικά μοντέλα, το νέο Hyundai i30 N θα μπορούσε να χρησιμοποιεί μια αναβαθμισμένη έκδοση ενός ήδη εξηλεκτρισμένου συστήματος κίνησης, όπως για παράδειγμα το υβριδικό σύνολο των 1,5 λίτρων που υπάρχει στη βασική έκδοση του i30.
Η Hyundai δήλωσε ότι θέλει να εξελίσσει έναν υψηλής ιπποδύναμης κινητήρα που να καλύπτει τις απαιτήσεις της αγοράς και να μπορεί να παραχθεί μαζικά, αφήνοντας να εννοηθεί ότι σχεδιάζει την παρουσίαση ενός νέου σπορ μοντέλου με κινητήρα εσωτερικής καύσης σε σχετικά μεγάλους όγκους παραγωγής.
Πρόσφατα, φωτογραφικοί φακοί συνέλαβαν τη Hyundai να δοκιμάζει ένα καμουφλαρισμένο πρωτότυπο με εμφανή στοιχεία από το i30, το οποίο πιθανότατα θα παρουσιαστεί μέσα στο 2026. Αυτό υποδηλώνει ότι το μελλοντικό i30 N θα βασιστεί πάνω σε αυτό και πιθανόν να λανσαριστεί πριν τα τέλη του 2026, ή στις αρχές του 2027.
Το 2024 η κορεατική εταιρεία διέκοψε την παραγωγή του, μαζί με το μικρότερο i20 N, στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης της μάρκας N «ως πρωτοπόρου στα ηλεκτρικά οχήματα υψηλών επιδόσεων», καθώς ξεκινούσε η σταδιακή κατάργηση των θερμικών κινητήρων στην Ευρώπη ενόψει των νέων κανονισμών του 2035. Σήμερα, η γκάμα N της Hyundai αποτελείται από τα Ioniq 5 N και Ioniq 6 N, αμφότερα αμιγώς ηλεκτρικά, με ισχύ πάνω από 600 ίππους.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
Ρίχνει και άλλο τις τιμές η Tesla – Πιο φθηνό από ποτέ το Model 3
Η Kia προετοιμάζει ηλεκτρικό αντικαταστάτη του Stinger
Επίσημο: Αυτό είναι το Lexus LFA Concept
