website analysis Η Changan ετοιμάζει και πολυτελές GT για την Ευρώπη – Epikairo.gr

Ένας από τους μεγαλύτερους Κινέζους κατασκευαστές θέλει να λανσάρει στην Ευρώπη και ένα «ονειρικό αυτοκίνητο» με τεχνολογίες αιχμής.

Τους τελευταίους μήνες, ολοένα και περισσότερες κινεζικές μάρκες λανσάρονται στην ελληνική αγορά, με κάθε μία να θέλει να προτάξει τα δικά της ξεχωριστά χαρακτηριστικά.

Μία από τις τελευταίες που έχουν πατήσει στη χώρα μας είναι η Changan. Ξεκίνησε την πορεία της εδώ με τα Deepal S05 και S07 και όπως όλα δείχνουν αυτά είναι μόνο η αρχή.

Διότι η Changan φαίνεται έτοιμη να μπει δυναμικά στην κατηγορία των σπορ και πολυτελών αυτοκινήτων, υπό την καθοδήγηση του επικεφαλής σχεδίασης Klaus Zyciora και φυσικά του Έλληνα, Γιώργου Κούκου.

Μιλώντας στο βρετανικό Autocar, ο Zyciora τόνισε: «Τα αυτοκίνητα είναι μηχανές ελευθερίας και μηχανές ονείρου – και πόσο υπέροχο είναι αυτό; Ας το γιορτάσουμε». Όταν ρωτήθηκε αν η Changan επιδιώκει να δημιουργήσει τη δική της «μηχανή ονείρου», απάντησε σύντομα: «Ναι. Περιμένετε και θα δείτε».

Αν και απέφυγε να δώσει λεπτομέρειες, οι δηλώσεις του αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο το νέο μοντέλο να βασιστεί στο VIIA Concept του 2023, ένα δυναμικό τριθέσιο GT που αποτελεί το πιο σπορ δείγμα σχεδίασης που έχει παρουσιάσει η Changan μέχρι σήμερα. Εξάλλου, ο κύκλος ανάπτυξης της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας είναι μεταξύ δύο και τριών ετών.

Αναφερόμενος ειδικά στις «μηχανές ονείρου», κατέληξε: «Σε αυτές τις κρίσιμες στιγμές, πρέπει να διασφαλίσεις ως σχεδιαστής ότι δεν παρασύρεις την εταιρεία σε αδιέξοδο, γιατί στο τέλος όλα καταρρέουν. Αυτό δεν πρέπει να συμβεί».

Με την εμπειρία και τη φιλοδοξία του Zyciora, η Changan δείχνει αποφασισμένη να επαναπροσδιορίσει την εικόνα της, συνδέοντας την τεχνολογική καινοτομία με τη σχεδιαστική τόλμη.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

Oι Έλληνες αγοράζουν υβριδικά και γυρίζουν την πλάτη στο diesel

Μετρό Θεσσαλονίκης: Αρχίζει πιλοτικά η 24ωρη λειτουργία του

Πώς η επόμενη γενιά των Porsche 718 θα «μυρίζει» βενζίνη