Δύο εμβληματικές λιμουζίνες, σύμβολα κυριαρχίας του Ελληνα εφοπλιστή, που υποδέχθηκαν στα σαλόνια τους τη Μαρία Κάλλας και την Τζάκι Ο ανασύρθηκαν από τους Αντώνη Παπαδημητρίου και Πήτερ Λιβανό από την εγκατάλειψη, αποκαταστάθηκαν και παρουσιάζονται, 60 χρόνια μετά, στο κοινό.
Οι σπουδαίες προσωπικότητες που δεν έχουν μάθει να περνούν απαρατήρητες ξέρουν πως κάθε τους κίνηση είναι συμβολικά έτοιμη να γράψει ιστορία. Ως εκ τούτου, δεν θα μπορούσαν να κινούνται στον κόσμο με ουδέτερα οχήματα, είτε γιατί οι ίδιοι πρέπει να δείχνουν ότι δεν πέρασαν από αυτό τον κόσμο ως απλοί θνητοί, είτε επειδή θέλουν να αναδείξουν την προσωπικότητα και το στυλ τους – για την ακρίβεια, την προσωπική τους αισθητική.
Στην περίπτωση του Αριστοτέλη Ωνάση, είτε επρόκειτο για ένα ανοιχτό 500αράκι της Fiat που έμοιαζε με παιδικό παιχνίδι, αλλά από το οποίο θα ύψωνε ο Τσόρτσιλ το χέρι για τη γνωστή V χειρονομία καπνίζοντας το πούρο του, είτε για τη γιγαντιαία Cadillac που επιβαλλόταν με τον τεράστιο όγκο της οπουδήποτε εμφανιζόταν, είτε για την άκρως εντυπωσιακή Rolls-Royce, ένα όχημα ιδανικό για ρομαντικές περιπλανήσεις -και αποπλανήσεις ενδεχομένως-, το συμπέρασμα είναι κοινό: τα αυτοκίνητα δεν είναι απλώς για να εξυπηρετούν τις μετακινήσεις, ούτε για να εκπροσωπούν ένα status symbol, αλλά για να γράφουν ιστορία και -γιατί όχι;- για να ανατρέπουν τα δεδομένα της αισθητικής και της τεχνολογίας.
Διαβάστε αναλυτικά στο prototheme.gr
