Μήνυση εις βάρος του Γιώργου Μαζωνάκη κατέθεσε ο 22χρονος τραγουδιστής Στέφανος Παπαδόπουλος σήμερα το πρωί.
Στη μήνυσή του ο νεαρός καταγγέλλει άσεμνες κινήσεις και προτάσεις, με τον ίδιο να υποστηρίζει ότι αποζητά ηθική δικαίωση και όχι χρήματα.
Ο Γιώργος Μαζωνάκης, λίγη ώρα προτού κατατεθεί η μήνυση, γνωστοποίησε ότι έχει ήδη καταγγείλει εκβιασμό εις βάρος του από επιχειρηματία με τον οποίο συνεργάστηκε στο παρελθόν (διαβάστε αναλυτικά την ανακοίνωση εδώ). Ο δικηγόρος του Χαράλαμπος Λυκούδης στην ανακοίνωση κάνει λόγο για οργανωμένο σχέδιο εκβίασης και απορρίπτει τις καταγγελίες ως ψευδείς και ανυπόστατες στο σύνολό τους.
Συγκεκριμένα, ο δικηγόρος του ανέφερε: «Ο Γιώργος Μαζωνάκης εκβιάζεται για παράνομες απαιτήσεις, και καλείται να καταβάλει ποσά που δεν τα οφείλει σε επιχειρηματία νυχτερινού κέντρου. Κατονομάζεται ο άνθρωπος αυτός και έχει κληθεί ήδη από τη Δικαιοσύνη».
Ο κ. Λυκούδης είπε, ξανά, ότι πρόκειται για καταγγελία από πλευράς Μαζωνάκη κατά συγκεκριμένων προσώπων. Πρόσθεσε πως οι καταγγελλόμενοι επικαλέστηκαν και ονόματα σκληρών ποινικών από τις φυλακές για δήθεν πράξεις βίας εναντίον του τραγουδιστή, και επειδή δεν ενέδωσε, σε δεύτερο χρόνο φέρονται να τον απείλησαν ότι αν δεν ενδώσει, “περίμενε και θα δεις”, κι ότι θα προχωρήσουν σε ηθική απαξία. Εκεί εντάσσει, δηλαδή, και τη μήνυση που υποβλήθηκε σήμερα από τον 22χρονο τραγουδιστή (διαβάστε αναλυτικά εδώ).
Ο τραγουδιστής που τον κατήγγειλε, στη μήνυσή του περιγράφει τη γνωριμία τους και καταγγέλλει κινήσεις και συμπεριφορές του τραγουδιστή εις βάρος του.
Όπως λέει στη μήνυση, κατέβηκε στην Αθήνα από τη Θεσσαλονίκη μετά από πρόταση του ατζέντη του γνωστού τραγουδιστή για συνεργασία.
Όπως αναφέρει η μήνυση, όλα ξεκίνησαν την 20ή Μαρτίου 2025, όταν δέχθηκε τηλεφώνημα από τον ατζέντη του Γιώργου Μαζωνάκη, ο οποίος τον καλούσε να λάβει μέρος σε πρόβα που θα γινόταν λόγω έλλειψης στο σχήμα. Ο νεαρός, σύμφωνα με τα όσα περιγράφει, αφού μετέβη την ίδια ημέρα στην Αθήνα από τη Θεσσαλονίκη, πήγε στο νυχτερινό κέντρο μαζί με έναν φίλο του.
Λίγες ώρες αργότερα, δίχως να κάνει πρόβα και έχοντας μείνει μόνος, καθώς ο φίλος του είχε αποχωρήσει, συνεργάτης του Γιώργου Μαζωνάκη τού ζήτησε να πάει στο καμαρίνι του τραγουδιστή.
«Με πλησίασε ο βοηθός σκηνοθέτη και μου ζήτησε να τον ακολουθήσω στο καμαρίνι του τραγουδιστή, στο οποίο είχε προ ολίγου αποσυρθεί. Ο ίδιος αρνήθηκα, μην καταλαβαίνοντας τον λόγο για τον οποίο θα έπρεπε να βρεθώ προσωπικά μαζί του, χωρίς να έχω κάνει καν ακόμα πρόβα, ωστόσο έλαβα την απάντηση ότι “Δεν τις χάνουμε τέτοιες ευκαιρίες”.
Συνοδευόμενος από τον βοηθό σκηνοθέτη, έφτασα στο καμαρίνι του τραγουδιστή, έξωθεν του οποίου υπήρχε έτερο άτομο στην πόρτα, κάτι που διαπίστωσα μελλοντικά ότι συνέβαινε πάντοτε. Μπήκα στο καμαρίνι, όπου και μείναμε οι δυο μας με τον τραγουδιστή με την πόρτα κλειστή. Ήδη από τα πρώτα δέκα λεπτά της παρουσίας μου εκεί, ο εγκαλούμενος προέβη σε χρήση κοκαΐνης μπροστά μου, προσφέροντάς μου και εμένα, ενώ όταν αρνήθηκα μου απάντησε: είναι αγένεια να μου λες “όχι” στο καμαρίνι μου.
Εν τέλει, απέφυγα τη χρήση ναρκωτικών, λέγοντάς του ότι δεν είμαι συνηθισμένος σε αυτά και πως δεν θα ήθελα να προβώ σε χρήση, κάτι που σεβάστηκε.
Αρχικά ξεκίνησε μια τυπική συζήτηση μεταξύ μας, η οποία μου φάνηκε φυσιολογική μεταξύ του επικεφαλής ενός σχήματος και ενός νέου υποψηφίου, ο οποίος θα τον πλαισίωνε. Μου έθεσε κάποιες ερωτήσεις σχετικά με τα μαγαζιά στα οποία είχα εργαστεί και με το πώς φανταζόμουν μελλοντικά την καριέρα μου.
Ωστόσο, πριν συμπληρώσω τριάντα λεπτά παρουσίας στο καμαρίνι του, μου δήλωσε ότι θα έπρεπε να αποχωρήσω καθώς περίμενε ένα επαγγελματικό ραντεβού και πως μετά το πέρας αυτού θα με περίμενε και πάλι στο καμαρίνι μαζί με τον φίλο μου, ο οποίος με είχε συνοδέψει αρχικά στο νυχτερινό κέντρο. Όταν του απάντησα ότι ο φίλος μου έχει ήδη αποχωρήσει και βρίσκεται για ποτό σε κάποιο κατάστημα, μου απάντησε πως “αν δεν ξαναέρθω το ίδιο βράδυ μαζί με τον φίλο μου, να μην ξαναέρθω γενικά”.
Εκείνη τη στιγμή αισθάνθηκα αρκετά πιεσμένος, ωστόσο αναγκάστηκα να τηλεφωνήσω όντως στον φίλο μου παρακαλώντας τον να επιστρέψει στο νυκτερινό, καθώς συνειδητοποίησα ότι διαφορετικά δεν θα μπορούσα να ξεκινήσω να εργάζομαι εκεί. Βρισκόμουν, μάλιστα, σε δεινή οικονομική κατάσταση, έχοντας ελάχιστα χρήματα και έχοντας ήδη παραιτηθεί από το κέντρο στο οποίο εργαζόμουν στη Θεσσαλονίκη».
Στη συνέχεια, όπως αναφέρει, ο φίλος του έφτασε στο νυχτερινό κέντρο και βρέθηκε μαζί τους στο καμαρίνι.
«Πράγματι, περί τις δώδεκα το βράδυ επέστρεψε ο φίλος μου και μαζί εισήλθαμε στο καμαρίνι του τραγουδιστή, όπου και παρέμεινα μέχρι τις πέντε, περίπου, το πρωί. Καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής μας στο καμαρίνι, ο εγκαλούμενος προέβη αρκετές φορές σε χρήση κοκαΐνης, προσφέροντας και σε εμάς, χωρίς όμως να προχωρήσουμε οι ίδιοι σε χρήση.
Όσο περνούσε η ώρα, η συζήτηση που λάμβανε χώρα μεταξύ μας άρχισε να επικεντρώνεται όλο και περισσότερο στο σεξουαλικό κομμάτι. Κάποια στιγμή ο εγκαλούμενος εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του καθώς το κινητό μου τηλέφωνο χτυπούσε ασταμάτητα, λαμβάνοντας κλήσεις από φίλους μου, οι οποίοι ήθελαν να μάθουν πώς πήγε η πρόβα, στην οποία εν τέλει δεν έλαβα ποτέ μέρος, καθώς και από τη φίλη μου στο σπίτι της οποίας θα φιλοξενούμουν στην Αθήνα. Μου ζήτησε, μάλιστα, να κλείσω το κινητό μου για να μην ενοχλείται, όπως και έκανα.
Τότε η συζήτηση άρχισε να γίνεται πιο άβολη για εμένα, καθώς ο τραγουδιστής άρχισε να μας αποκαλύπτει ότι “τα καλύτερα σεξ της ζωής του τα έχει κάνει με άντρες που δηλώνουν στρέιτ”, ενώ με ρωτούσε επίμονα “τι μου αρέσει στο σεξ”. Θέλοντας να σταματήσει η αναφορά σε σεξουαλικά ζητήματα, απέφευγα την άμεση οπτική μαζί του, παριστάνοντας άλλοτε ότι περιεργάζομαι τον χώρο και άλλοτε ότι δεν άκουγα τα όσα έλεγε. Όταν διαπίστωσε ότι δεν θα λάμβανα μέρος σε τέτοιες συζητήσεις, μου απηύθυνε πιο έντονα τον λόγο, ρωτώντας με επιτακτικά “αν θέλω καριέρα”, κάνοντας παράλληλα μια έντονη και επαναλαμβανόμενη χειρονομία υποδεικνύοντας τα γενετικά του όργανα, ενώ άρχισε να ζητάει επίμονα να τον ακολουθήσουμε, εγώ και ο φίλος μου, στην οικία του.
Η ως άνω συμπεριφορά με έκανε να αισθανθώ έντονη συναισθηματική πίεση, δυσφορία και ταπείνωση, ωστόσο, δεδομένου ότι είχα συνειδητοποιήσει ότι θα έπρεπε να υποστώ την εν λόγω συνάντηση προκειμένου να προσληφθώ στο σχήμα, αρκέστηκα στο να δηλώσω ότι θα αποχωρήσω καθώς ήμουν κουρασμένος. Τότε, ο τραγουδιστής σηκώθηκε από την άλλη άκρη του καναπέ όπου καθόταν, με πλησίασε και φιλώντας με στον λαιμό με ρώτησε “δεν θα αγαπηθούμε;”, προτείνοντάς μου παράλληλα για πολλοστή φορά να μεταβώ στην οικία του μαζί με τον φίλο μου.
Εκείνη τη στιγμή ένιωσα να παγώνω, φοβούμενος λόγω της εγγύτητας στην οποία βρισκόμασταν, αισθανόμενος παράλληλα ντροπή και δυσαρέσκεια. Προσπάθησα, όμως, να διατηρήσω την ψυχραιμία μου και παρέμεινα ευγενικός απομακρύνοντας τον εαυτό μου από τον εγκαλούμενο, τονίζοντάς του ότι δεν επιθυμούσα να συμβεί κάτι μεταξύ μας. Έτσι, αποχώρησα από το μαγαζί μόνος μου, καθώς ο φίλος παρέμεινε στο καμαρίνι μαζί με τον τραγουδιστή».
Στη συνέχεια περιγράφει τη γνωριμία τους με τους άλλους καλλιτέχνες του σχήματος, την επόμενη ημέρα, και την άρνησή του να πάει στο καμαρίνι του τραγουδιστή όταν του ζητήθηκε από συνεργάτη του.
Σε άλλο απόσπασμα της μήνυσης σημειώνεται: «Στις 22-3-2025, ημέρα πρεμιέρας του σχήματος, οι πιέσεις του βοηθού σκηνοθέτη έγιναν ακόμη πιο έντονες καθώς με προσέγγισε αναρίθμητες φορές λέγοντάς μου “δεν θα φύγεις μετά, κάτσε θα φύγεις με τον τραγουδιστή, έλα πάμε στο καμαρίνι σε θέλει ο τραγουδιστής”. Οι ως άνω εξακολουθητικές προτάσεις με ανάγκασαν να ζητήσω από τους συναδέλφους που προανέφερα, να μη με αφήνουν μόνο μου και σε περίπτωση που δουν ότι με προσεγγίζει και πάλι ο βοηθός σκηνοθέτη να έρχονται προσχηματικά να μού μιλήσουν, ώστε να μην υφίσταμαι αυτή την πίεση. Παράλληλα, το βράδυ της πρεμιέρας αποφάσισα να μετακινήσω τα πράγματά μου από το καμαρίνι που μού είχε δοθεί και να εγκατασταθώ στο καμαρίνι του. Η απόφασή μου αυτή βασίστηκε στο γεγονός ότι θεώρησα πιο δύσκολο να με προσεγγίσει ο τραγουδιστής σε ένα καμαρίνι το οποίο μοιραζόμουν με έτερο συνάδελφο.
Γενικότερα, τις μέρες που ακολούθησαν διαμόρφωσα διάφορα μοτίβα συμπεριφοράς με σκοπό να αποφεύγω τις ερωτικές προσεγγίσεις του τραγουδιστή. Συγκεκριμένα, άρχισα να λαμβάνω μηνύματα από τον ίδιο μέσω της εφαρμογής viber, τα οποία έστελνε πάντα κρυπτογραφημένα με αποτέλεσμα να διαγράφονται μετά από κάποια δευτερόλεπτα. Στα μηνύματα αυτά μού ζητούσε έντονα να βρεθούμε και άλλοτε τα αγνοούσα τελείως ενώ άλλοτε του έλεγα ψέματα ότι δε βρίσκομαι στην Αθήνα, αλλά στη γενέτειρά μου, τη Θεσσαλονίκη. Με ανάλογο τρόπο απέφευγα τις προτάσεις του μαέστρο του σχήματος, ο οποίος με καλούσε εκ μέρους του τραγουδιστή λέγοντάς μου ότι “ όσο τα έχω καλά με το τραγουδιστή θα κερδίσω”.
«Αν δε θες να π@@@@@@ς μαζί του, μην π@@@@@@ι, χαιρέτα μόνο»
Μάλιστα, την εβδομάδα μετά την πρεμιέρα, και ενώ απέρριπτα σταθερά τις σεξουαλικές προτάσεις του εγκαλουμένου, έλαβα ένα τηλεφώνημα από τον μαέστρο, ο οποίος μου είπε ότι δήθεν δε θα ανοίγαμε εκτάκτως μόνο Σάββατο, ως ίσχυε κανονικά, αλλά ότι θα ανοίγαμε και την Παρασκευή. Σε ερώτησή μου γιατί θα συνέβαινε αυτό, μού απάντησε ότι δήθεν την ημέρα της πρεμιέρας μας είχε επιβληθεί κάποιο πρόστιμο και για αυτό το λόγο θα έπρεπε το κέντρο να παραμείνει κλειστό για μία ημέρα. Έτσι, θα ανοίγαμε προσχηματικά την Παρασκευή, ώστε να μας κλείσουν επίτηδες και να μπορέσουμε να λειτουργήσουμε το Σάββατο, ήτοι την κανονική μέρα λειτουργίας του σχήματος. Τότε, απέστειλα μήνυμα σε ομαδική συνομιλία που είχαμε δημιουργήσει με τους άλλους δύο τραγουδιστές , ρωτώντας τους αν γνώριζαν κάτι για αυτή την αλλαγή του προγράμματος λειτουργίας. Και οι δύο μου απάντησαν πως δεν είχαν ενημερωθεί για αυτό, καθιστώντας μου σαφές ότι επρόκειτο για ένα ακόμη τέχνασμα, ώστε να βρεθώ μόνος με τον τραγουδιστή. Έτσι, μετά από κάποια ώρα ενημέρωσα τον μαέστρο ότι βρισκόμουν στη Θεσσαλονίκη και πως δεν θα μπορούσα να είμαι την Παρασκευή στην Αθήνα.
Συνεπεία των συνεχών αρνήσεών μου δέχτηκα εκ νέου τηλεφώνημα από τον μαέστρο, ο οποίος μου μετέφερε ότι “ δέχτηκε παράπονα από τον τραγουδιστή γιατί δεν πάω στο καμαρίνι του να τον χαιρετίσω όταν πάω στο μαγαζί”, φτάνοντας στο σημείο να μου πει ότι “ αν δε θες να π@@@@@@ς μαζί του, μην π@@@@ι, χαιρέτα μόνο”. Η γενικευμένη πίεση που δεχόμουν με τόσο απροκάλυπτο τρόπο μου κατέστησε σαφές ότι αν ήθελα να κρατήσω τη δουλειά μου θα έπρεπε να συντηρήσω πολύ δύσκολες ισορροπίες.
Από τη μία μεριά δεν επιθυμούσα να προβώ σε ερωτικές πράξεις με τον τραγουδιστή, από την άλλη γνώριζα ότι δε θα μπορούσα να γίνω περισσότερο δυσάρεστος ή να αντιδράσω εντονότερα, καθώς αν διεκδικούσα τα αυτονόητα, ήτοι το σεβασμό που αξίζει σε κάθε εργαζόμενο, ο εγκαλούμενος θα ζητούσε την άμεση απομάκρυνσή μου από το σχήμα. Υπήρχαν, άλλωστε, οι φήμες ότι αυτό είχε συμβεί στο παρελθόν με έτερο “μικρότερο όνομα” όταν συνεργαζόμενο με τον τραγουδιστή δεν αποδέχθηκε τις σεξουαλικές του προτάσεις. Ωστόσο, το όλο κλίμα που είχε διαμορφωθεί ήταν εξαιρετικά δυσάρεστο και αναξιοπρεπές για εμένα, ενώ κάθε φορά που πήγαινα στο νυκτερινό κέντρο , για να παρέχω την εργασία μου αισθανόμουν έντονο άγχος, το οποίο εκδηλωνόταν με πόνους στο στομάχι μου».
«“Το παίζεις παρθένα και θες να κάνεις και καριέρα εδώ μέσα”»
Ο νεαρός τραγουδιστής αναφέρει ότι στα μέσα Απριλίου δέχθηκε πιέσεις από τον μαέστρο και αποφάσισε να πάει στο καμαρίνι του τραγουδιστή για να τον χαιρετήσει. Ζήτησε, όπως ισχυρίζεται, από άλλους τραγουδιστές εάν δεν έχει επιστρέψει σε πέντε λεπτά να πάνε να τον φωνάξουν με κάποιο πρόσχημα, ενώ όπως λέει φρόντισε να βρεθεί στο καμαρίνι σε χρονική στιγμή που ήξερε ότι δεν ήταν μόνος.
«Πράγματι, όταν μπήκα είδα ότι εντός αυτού βρισκόταν, εκτός του εγκαλουμένου, η μακιγιέζ του, ο μαέστρος, ο ηχολήπτης και ο φωτιστής του σχήματος. Με την είσοδό μου αποχώρησαν όλοι εκτός της μακιγιέζ. Αισθανόμενος κάποια ασφάλεια, καθώς δεν ήμασταν μόνοι μας, αποφάσισα να συζητήσω για λίγο μαζί του, θέλοντας να εξασφαλίσω ότι δεν ήταν δυσαρεστημένος σε βαθμό να ζητήσει την απομάκρυνσή μου. Είχα πάντοτε, εξάλλου, στο μυαλό μου ότι ο εγκαλούμενος αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα και πιο καταξιωμένα πρόσωπα της ελληνικής δισκογραφίας, ενώ ο ίδιος αποτελώ έναν πρωτοεμφανιζόμενο άσημο τραγουδιστή.
Κατά τη σύντομη συζήτησή μας ο τραγουδιστής μού ζήτησε εκ νέου να βρεθούμε λέγοντάς μου “θα κανονίσουμε τίποτα;”. Και ενώ ήταν σαφές ότι αναφερόταν και πάλι σε κάποια συνάντηση σεξουαλικού χαρακτήρα, παριστάνοντας ότι δεν είχα καταλάβει τι εννοούσε για να τον αποφύγω του απαντάω “τι θέλετε, καφέ, φαγητό;”. Τότε επανέλαβε την ερώτησή του, την οποία συνόδευσε με μία χυδαία χειρονομία, η οποία αναπαριστούσε την πράξη της πεολειχίας. Ευρισκόμενος σε σοκ έμεινα να τον κοιτάζω, μην πιστεύοντας ότι προχώρησε σε τέτοια ενέργεια, μπροστά μάλιστα και σε τρίτο πρόσωπο. Αντιλαμβανόμενος την έκπληξή μου, προχώρησε λέγοντας “το παίζεις παρθένα και θες να κάνεις και καριέρα εδώ μέσα”.
Ευθύς αποχώρησα από το καμαρίνι του εγκαλουμένου και πήγα στο καμαρίνι μου, όπου βρισκόταν οι άλλοι δύο τραγουδιστές και ο αδερφός του ενός. Εκεί ξέσπασα σε κλάματα, καθώς με κατέκλυσαν αισθήματα ταπείνωσης και εξευτελισμού, νιώθοντας παγιδευμένος να υφίσταμαι απαξιωτικές συμπεριφορές προκειμένου να αποφύγω την απόλυσή μου, μία απόλυση την οποία δε θα μπορούσα να αντέξω από οικονομική άποψη».
Σε άλλο σημείο αναφέρει ότι ενώ βρισκόταν στη Θεσσαλονίκη, δέχθηκε μήνυμα από συνεργάτη του τραγουδιστή, ο οποίος τον ρωτούσε εάν βρίσκεται στην Αθήνα.
«Μέχρι το τέλος των εμφανίσεων στο κέντρο – ένα τέλος το οποίο ήρθε νωρίτερα του συμφωνηθέντος καθώς ακυρώθηκαν οι τελευταίες δύο προγραμματισμένες εμφανίσεις στις 24 και στις 31 Μαΐου – δέχτηκα κάθε φορά που βρέθηκα στο κέντρο πίεση από το βοηθό σκηνοθέτη, ώστε να επισκεφτώ και πάλι το καμαρίνι του εγκαλουμένου, χωρίς όμως να υποκύψω ξανά.
Τη Δευτέρα 26 Μαΐου και ενώ βρισκόμουν στη Θεσσαλονίκη δέχτηκα ένα μήνυμα από τον μαέστρο, ο οποίος με ρώτησε αν βρίσκομαι στην Αθήνα. Εν συνεχεία με κάλεσε στο κινητό μου, λέγοντάς μου ότι “ είμαι με τον τραγουδιστή και σε θέλει μαζί με τον φίλο σου να σας πληρώσει για να σας π@@@ξει”. Εγώ αρκέστηκα να απαντήσω ότι δεν μπορώ να το κάνω αυτό και να τερματίσω την κλήση μας. Αυτή ήταν και η τελευταία ενόχληση που είχα».
