Η Ford Pro αναβαθμίζει το ηλεκτρικό της βαν, προσφέροντας ακόμη μεγαλύτερες δυνατότητες με βελτιωμένη αυτονομία και ταχύτερους χρόνους φόρτισης.
Επίσης, τα E-Transit Custom της Ford Pro που ήδη κυκλοφορούν επωφελούνται από εύκολες over-the-air αναβαθμίσεις.
Η αναβαθμισμένη μπαταρία αυξάνει την ωφέλιμη χωρητικότητα για τα νέα E-Transit Custom από 64 kWh σε 71 kWh. Η βελτίωση αυτή αφορά οχήματα που κατασκευάζονται από τις αρχές του 2026.
Η μεγαλύτερη χωρητικότητα της μπαταρίας σημαίνει ότι το βαν μπορεί να διανύει πάνω από 10% περισσότερα χιλιόμετρα μεταξύ των επαναφορτίσεων – και συνολικά έως και 373 χλμ. χωρίς εκπομπές ρύπων.
Ως εκ τούτου, ότι οι επιχειρήσεις μπορούν να καλύψουν μεγαλύτερες αποστάσεις και να πραγματοποιούν πιο αποδοτικές διαδρομές, ολοκληρώνοντας περισσότερες εργασίες μέσα σε μια εργάσιμη ημέρα.
Για τα E-Transit Custom που θα κατασκευάζονται από τις αρχές του 2026, η φόρτιση 10%-80% με χρήση ταχυφορτιστή DC με ισχύ 125 kW διαρκεί περίπου 29 λεπτά. Αυτό αντιστοιχεί σε εξοικονόμηση 10 λεπτών σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο και μεταφράζεται σε δυνατότητα προσθήκης περίπου 111 χλμ. αυτονομίας σε μόλις 10 λεπτά.
Οι ασύρματες ενημερώσεις (OTA) αποτελούν βασική λειτουργία του οικοσυστήματος Ford Pro και, σε αυτή την περίπτωση, επιτρέπουν την αναβάθμιση της γρήγορης φόρτισης DC για τα E-Transit Custom που ήδη κυκλοφορούν και χρησιμοποιούνται εντατικά στους δρόμους.
Έτσι, ο χρόνος φόρτισης από 10% έως 80% για τη μπαταρία των 64 kWh (ωφέλιμη χωρητικότητα) θα μειωθεί κατά περίπου 14 λεπτά, φτάνοντας περίπου στα 25 λεπτά. Όλα αυτά θα διευκολύνουν τόσο τις επιχειρήσεις όσο και τους μικρότερους εμπόρους που χρειάζονται να αξιοποιούν κάθε λεπτό της εργάσιμης ημέρας τους.
Το E-Tourneo Custom χρησιμοποιεί τον ίδιο σύστημα κίνησης με το E-Transit Custom και τα οχήματα που θα κατασκευαστούν από τις αρχές του 2026 θα εξοπλίζονται επίσης με τη βελτιωμένη μπαταρία.
Οι πελάτες που ήδη διαθέτουν ένα E-Tourneo Custom θα επωφεληθούν επίσης από τη μείωση του χρόνου γρήγορης φόρτισης DC μέσω ενημερώσεων OTA.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
Μετρό Θεσσαλονίκης: Αρχίζει πιλοτικά η 24ωρη λειτουργία του
Πώς η επόμενη γενιά των Porsche 718 θα «μυρίζει» βενζίνη
Μετρό: Εκτός λειτουργίας το τμήμα Χολαργός – Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο
