Ο ίδιος επισημαίνει ότι δεν αμφισβητεί το δικαίωμα οικογενειών με μέλη που έχουν νόμιμο δελτίο στάθμευσης ΑμεΑ. Υπενθυμίζει, ωστόσο, τη νομοθεσία: η χρήση θέσης ΑμεΑ επιτρέπεται μόνο όταν το όχημα εξυπηρετεί τη μετακίνηση του ίδιου του ατόμου με αναπηρία. Σε περίπτωση που το όχημα χρησιμοποιείται από άλλο μέλος της οικογένειας χωρίς τη μεταφορά του ατόμου με αναπηρία, η στάθμευση σε θέση ΑμεΑ δεν είναι νόμιμη.
«Δεν γνωρίζω αν αυτό συμβαίνει σε κάθε περίπτωση», σημειώνει, διευκρινίζοντας πως δεν κατηγορεί συλλήβδην, αλλά τονίζει ότι η καθημερινή εικόνα στους δρόμους της πόλης «δείχνει ότι χρειάζονται περισσότεροι έλεγχοι από τις αρμόδιες αρχές».
Σύμφωνα με την καταγγελία, το πρόβλημα δεν είναι αφηρημένο, αλλά έχει άμεσο αντίκτυπο σε ανθρώπους που έχουν πραγματική ανάγκη: «Πολλές φορές άνθρωποι που πραγματικά έχουμε ανάγκη αυτές τις θέσεις αναγκαζόμαστε να ψάχνουμε απελπισμένα για στάθμευση ή να μην μπορούμε καν να επισκεφθούμε έναν γιατρό χωρίς άγχος και ταλαιπωρία».
Παράλληλα, απευθύνει έκκληση προς τον Δήμο Χανίων και την Τροχαία για εντατικοποίηση των ελέγχων, ώστε οι θέσεις ΑμεΑ να χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από όσους τις δικαιούνται τη συγκεκριμένη στιγμή.
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, «ο σεβασμός στα δικαιώματα των ανθρώπων με αναπηρία δεν είναι θέμα ευγένειας· είναι θέμα νομιμότητας, ισότητας και ανθρώπινης αξιοπρέπειας».
