Στην ορκωμοσία του Πανοσιολογιωτάτου Αρχιμανδρίτου του Οικουμενικού θρόνου Μελχισεδέκ (κατά κόσμον Παναγιώτου Αμπελικάκη) ως Διδάκτορος της Θεολογικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) αναφέρονται σε ανακοίνωσή τους τα μέλη του Εκκλησιαστικού Συμβουλίου της Ενορίας Στερνών.
Σημειώνουν ότι «η σπουδαία αυτή ακαδημαϊκή διάκριση αποτελεί καρπό πολυετούς μελέτης, επιστημονικής ερεύνης και αφοσιώσεως στη θεολογική επιστήμη, επιβεβαιώνοντας την αγάπη και το ενδιαφέρον του για την καλλιέργεια της θεολογικής γνώσεως και τη διακονία της Εκκλησίας.
Ευχόμεθα ο Πανάγαθος Θεός, διά πρεσβειών της Υπεραγίας Θεοτόκου, να του χαρίζει υγεία, δύναμη και πλούσια τη θεία Του χάρη, ώστε να συνεχίσει να διακονεί επαξίως την Αγία μας Εκκλησία και να συμβάλλει στην προαγωγή της θεολογικής επιστήμης προς δόξαν Θεού και ωφέλεια του πληρώματος της Εκκλησίας.
Θερμά συγχαρητήρια και εις ανώτερα. Άξιος!».
