Ο Αντρέα Κίμι Αντονέλι ξέρανε τους πάντες με την επίδοσή του στις κατατακτήριες του Sprint για το GP του Μαϊάμι. Ο Ιταλός κέρδισε τις McLaren των Πιάστρι και Νόρις για την pole!
Ο Κίμι έδειχνε από την αρχή να έχει το πάνω χέρι επί του teammate του στην ιδιαίτερη διαδρομή του Μαϊάμι. Ωστόσο λίγοι θα πόνταραν επάνω του για την pole έναντι των McLaren.
Φυσικά, ο Κίμι είχε διαφορετική άποψη. Και με έναν φανταστικό γύρο στο τέλος του SQ3 κατάφερε να πάρει την pole από τις McLaren. Ο 18χρονος έγινε ο νεαρότερος οδηγός στην ιστορία που κατακτά pole position. Ακόμη και αν αυτή δεν είναι για τον κυρίως αγώνα αλλά για το Sprint. Οι Φερστάπεν και Ράσελ συμπλήρωσαν την πρώτη πεντάδα.
Καθώς η πίστα του Μαϊάμι ανήκει στην κατηγορία των σιρκουί πόλης, η εξέλιξη της πρόσφυσης κατά τη διάρκεια της διαδικασίας ήταν πολύ μεγάλη. Κατά συνέπεια οι οδηγοί που θα έβγαιναν τελευταίοι για τις προσπάθειές τους θα είχαν σημαντικό πλεονέκτημα.
Ωστόσο υπήρχε και η άλλη όψη του νομίσματος. Με τους τοίχους να παραμονεύουν σχεδόν σε κάθε στροφή τα λάθη στις κρίσιμες στιγμές είναι πολύ πιθανά. Και μία κίτρινη ή κόκκινη σημαία θα μπορούσε να φτιάξει ή να καταστρέψει τις κατατακτήριες του Sprint για όλους όσοι περίμεναν στο τέλος της ουράς του pitlane στο SQ3.
Στην πρώτη περίοδο των κατατακτήριων για το Sprint ο Νόρις ξεκίνησε ιδανικά σημειώνοντας τον καλύτερο χρόνο έπειτα από τις αρχικές προσπάθειες. Ωστόσο ο χρόνος του Φερστάπεν ήταν πολύ κοντά σε εκείνον του Βρετανού.
Ακόμη καλύτερα, όμως, τα πήγε ο Αντονέλι. Ο Ιταλός κατάφερε να ξεπεράσει ακόμη τον χρόνο του Νόρις και ανέβηκε πρώτος με τέσσερα λεπτά να απομένουν στην διαδικασία. Εν τέλει ήταν ο Ράσελ εκείνος που θα έπαιρνε τον κορυφαίο χρόνο με την Mercedes να κάνει το 1-2.
Εκτός συνέχειας έμειναν οι Τσουνόντα, Μπέρμαν, Ντούχαν (δεν πρόλαβαν να περάσουν την γραμμή εκκίνησης πριν ανάψουν τα κόκκινα φώτα), Στρολ και Μπορτολέτο. Να σημειώσουμε ότι κατά τη διάρκεια του SQ1 ο Φερστάπεν ενεπλάκη σε δυο περιστατικά πιθανής παρεμπόδισης άλλων οδηγών. Στη μία περίπτωση με τον Νόρις και στην άλλη με τον Στρολ.
Ο Ολλανδός ήταν, πάντως, ο πρώτος που σημείωσε χρόνο στην δεύτερη περίοδο της διαδικασίας. Και πάλι, όμως, ήταν ο Αντονέλι εκείνος που θα σημείωνε με την πρώτη του προσπάθεια τον κορυφαίο χρόνο.
Σύντομα οι Mclaren θα… αποκαθιστούσαν την τάξη με τον Πιάστρι να παίρνει την πρώτη θέση μπροστά από τον teammate του. Με δύο λεπτά να απομένουν μόνο οι McLaren, οι Mercedes και οι Φεστάπεν-Λεκλέρ έδειχναν να έχουν εξασφαλίσει την πρόκρισή τους στο SQ3.
Οι υπόλοιποι θα έπρεπε να κάνουν τις καλύτερες προσπάθειές τους στο τέλος για να συνεχίσουν. Εν τέλει οι Χούλκενμπεργκ, Οκόν, Γκασλί, Λόσον και Σάινθ θα έμεναν εκτός συνέχειας. Τον καλύτερο χρόνο της περιόδου πήρε με δεύτερη προσπάθειά του ο Νόρις. Εξαιρετικές οι προσπάθειες των Αλόνσο και Άλμπον.
Οι Φερστάπεν και Ράσελ βγήκαν πρώτοι στην πίστα για το πιο κρίσιμο σημείο της διαδικασίας. Ο Βρετανός ήταν ταχύτερος του Ολλανδού για σχεδόν τρία δέκατα του δευτερολέπτου! Αλλά ο Μαξ θα παρέμενε στην πίστα και για δεύτερη προσπάθεια ενώ ο Τζορτζ μπήκε στα pits μετά την δική του. Όλοι οι υπόλοιποι βγήκαν στην πίστα με μόλις τρία λεπτά να απομένουν.
Ο Φερστάπεν κατάφερε να ξεπεράσει τον χρόνο του Ράσελ στο τέλος. Ωστόσο η επίδοση του Ολλανδού θα ήταν αρκετά καλή μόνο για την 4η θέση. Επειδή μπροστά του θα έπαιρναν τόσο οι McLaren όσο και ο νεαρότερος οδηγός στην F1!
Ο Αντρέα Κίμι Αντονέλι άφησε το καλύτερο για το τέλος και με έναν καταπληκτικό γύρο πήρε την pole για το αυριανό Sprint. Οι Πιάστρι και Νόρις θα ξεκινήσουν πίσω από τον οδηγό της Mercedes.