Ο Λάντο Νόρις επιστρέφει στο θέατρο του πρώτου του θριάμβου. Στο Μαϊάμι, στο 6ο GP της σεζόν ο Βρετανός πρέπει να σταματήσει με κάποιο τρόπο την προέλαση του Πιάστρι.
Το πρώτο τέταρτο της σεζόν ολοκληρώνεται στο Μαϊάμι, με το δεύτερο Sprint τριήμερο της σεζόν. Και η λογική υπαγορεύει ότι οι δύο οδηγοί της McLaren θα έχουν τον πρώτο λόγο στην διεκδίκηση της νίκης εκεί.
Οπωσδήποτε το momentum είναι με τον Πιάστρι. Ο Αυστραλός έχει κερδίσει τους δύο τελευταίους αγώνες και έχει πάρει κεφάλι στην βαθμολογία του πρωταθλήματος οδηγών. Αντίθετα ο Νόρις δεν κατάφερε να χτίσει επάνω στη νίκη της Μελβούρνης, στο πρώτο GP της σεζόν.
Πολλά λάθη, μικρά ή μεγάλα, του έχουν στερήσει πολύτιμους βαθμούς. Επιπλέον ο Λάντο δείχνει να έχει δεχτεί ένα ισχυρό ψυχολογικό πλήγμα τόσο από τον Πιάστρι όσο και από τον Φερστάπεν. Θα μπορέσει ο Νόρις να μεταφράσει την αδιαμφισβήτητη ταχύτητά του σε ένα θετικό αποτέλεσμα στο Μαϊάμι;
Η χάραξη της πίστας δίνει ξεκάθαρο πλεονέκτημα στην MCL39. Λογικά η Red Bull θα αντιμετωπίσει αρκετές δυσκολίες, ιδίως στις αργές στροφές του τρίτου τομέα. Κατά συνέπεια η Ferrarι και η Mercedes θα είναι πολύ δυνατές αντίπαλοι για την αυστριακή ομάδα.
Οι δύο αυτές ομάδες, όπως και η Sauber, φέρνουν ειδικούς χρωματισμούς στο Μαϊάμι για τον πρώτο φετινό αγώνα επί αμερικανικού εδάφους. Καθώς πρόκειται για Sprint τριήμερο δεν θα έπρεπε να αποκλείσουμε κάποια έκπληξη, ιδίως το Σάββατο. Όπως συνέβη στην Κίνα όπου ο Χάμιλτον πήρε την pole και τη νίκη για το Sprint.
Το 5,412 χιλιομέτρων αριστερόστροφο Miami International Autodrome είναι ένα προσωρινό σιρκουί πόλης. Η διαδρομή είναι εντός της περιοχής του Hard Rock Stadium, γηπέδου της ομάδας NFL, Miami Dolphins. Εξάλλου ο ιδιοκτήτης της, Στίβεν Ρος ήταν από τους σημαντικότερους παράγοντες στην προσπάθεια της πόλης να αποκτήσει τον δικό της αγώνα στο πρωτάθλημα.
Η πίστα διαθέτει αρκετά γρήγορα σημεία, με τον μόνο πραγματικά αργό τομέα στο σύμπλεγμα των στροφών 11-16. Εξαιρετικά τεχνικό το πέρασμα από την στροφή 6 έως και την 8. Επί της ουσίας πρόκειται για μία πολύ μακρά αριστερή στροφή με μειούμενη ακτίνα καμπυλότητας. Η ευστάθεια του εμπρός μέρους αλλά και η αίσθηση του οδηγού μπορούν να κάνουν την διαφορά εκεί.
Καθώς οι ομάδες θα επιλέξουν μέση κάθετη δύναμη στα μονοθέσια, το πέρασμα από τις αργές στροφές τις πίστας θα είναι ιδιαίτερα δύσκολο. Τόσο σε ότι αφορά τη φθορά των ελαστικών όσο και από την άποψη των οδηγικών λαθών. Θα υπάρχουν τρεις ζώνες DRS για τον αγώνα. Ο αγώνας ολοκληρώνεται έπειτα από 57 γύρους.
Η Pirelli φέρνει στο Μαϊάμι τις C3 (Hard), C4 (Medium) και C5 (Soft). Οι επιλογές αυτές είναι ένα σκαλί πιο μαλακές από τις περσινές. Ακόμη κι έτσι ο αγώνας μπορεί να βγει με μία στάση στα pits. Ωστόσο θα έχει ενδιαφέρον να δούμε εάν κάποιοι οδηγοί θα πάρουν την μαλακή γόμα για το Sprint ή τον αγώνα.
Το τριήμερο θα καλυφθεί τηλεοπτικά αποκλειστικά από τον ANT1+ (όλο το τριήμερο ζωντανά) και τον ANT1 (ετεροχρονισμένα ο αγώνας στις 23:50). Οι ώρες μετάδοσης κάθε περιόδου είναι: