Ο τεχνικός έφορος της FIA, Τζο Μπάουερ διενεργεί μέχρι και αυτήν την στιγμή ελέγχους στα μονοθέσια της McLaren. Πιθανό ζήτημα με την φθορά του πατώματος.
Ο Νόρις κατέκτησε μια πολύτιμη δεύτερη θέση στο Βέγκας, ενώ ο Πιάστρι ήρθε τέταρτος. Το αποτέλεσμα αυτό έφερε τον Λάντο ένα βήμα πιο κοντά στον παρθενικό του τίτλο.
Ωστόσο τα πάντα στην F1 μπορούν να ανατραπούν ανά πάσα στιγμή. Ακόμη και μετά τον τερματισμό. Βλέπετε τα μονοθέσια περνούν από τεχνικό έλεγχο έπειτα από την ολοκλήρωση του αγώνα. Και οποιαδήποτε παρατυπία βρεθεί επιφέρει συνήθως πολύ σοβαρές ποινές. Η FIA δεν έχει εκδώσει ακόμη τα επίσημα αποτελέσματά της για το GP στο Βέγκας.
Και όλα δείχνουν ότι ο λόγος αφορά στις MCL39 των Νόρις και Πιάστρι. Ο πρώτος αναγκάστηκε να κάνει lift and coast στα τελευταία στάδια του αγώνα. Πράγμα που υποδηλώνει συνήθως πρόβλημα με τα φρένα, την φθορά του πατώματος ή την κατανάλωση καυσίμου.
Ο Τζο Μπάουερ έκλεισε το γκαράζ της McLaren για να διεξάγει λεπτομερείς ελέγχους στα μονοθέσια της. Επιπλέον άνθρωποι στο paddock είδαν τον διευθυντή μονοθέσιων της FIA, Νικόλα Τομπάζη να συνομιλεί κατ’ ιδίαν με τον επικεφαλής της ομάδα, Αντρέα Στέλα.
Αρχικά κυκλοφόρησε η φήμη ότι υπήρχε ζήτημα με την ποσότητα καυσίμου που απέμενε στο ρεζερβουάρ της McLaren του Νόρις. Πρέπει κάθε μονοθέσιο να φέρει τουλάχιστον 1 λίτρο καυσίμου μετά τον τερματισμό, ώστε η FIA να διενεργεί του προβλεπόμενους ελέγχους. Εάν η ποσότητα που απομένει είναι κάτω του ορίου, τότε ο οδηγός αποκλείεται άμεσα.
Αργότερα, όμως, το the-race.com μετέδωσε ότι υπάρχει ζήτημα με την φθορά του πατώματος στις McLaren. Εάν αυτή είναι μεγαλύτερη από την προβλεπόμενη εκ των κανονισμών, τότε επίσης επέρχεται αποκλεισμός. Όπως συνέβη με τις Ferrari και την Alpine του Γκασλί στην Κίνα φέτος.
Μένει να φανεί το εάν υπάρχει όντως πρόβλημα με τις McLaren. Είτε το πρόβλημα είναι με τα καύσιμα είτε με το πάτωμα, τότε ο αποκλεισμός των μονοθέσιων θα είναι αυτόματος. Σε μία τέτοια περίπτωση θα μιλάμε για μεγάλη ανατροπή στην εξέλιξη του πρωταθλήματος.
