website analysis F1 GP Άμπου Ντάμπι: Ο Νόρις παίρνει και το FP2 – Epikairo.gr

Ο Βρετανός έθεσε τις βάσεις για ένα πολύ δυνατό τριήμερο στο Άμπου Ντάμπι σημειώνοντας τον πρώτο χρόνο και στο FP2. Δεύτερος ο Φερστάπεν, εντέκατος ο Πιάστρι.

Ο πρωτοπόρος στην βαθμολογία του πρωταθλήματος οδήγησε πολύ καθαρά, βελτιώνοντας τις γραμμές του σε σχέση με το FP1 και σημείωσε άνετα τον καλύτερο χρόνο της ημέρας.

Η MCL39 ήταν εξαιρετική τόσο με μικρό όσο και με μεγάλο φορτίο καυσίμου. Επιπλέον είχε με διαφορά την καλύτερη ισορροπία από όλα τα μονοθέσια μέσα από το βασανιστικό για τα ελαστικά πέρασμα από την στροφή 11 έως και την 15. Ιδίως στο σύμπλεγμα των 13-14 η πιο σφιχτή γραμμή του Νόρις ήταν η ενδεδειγμένη με την McLaren να στρίβει σαν… τρένο.

Ο Πιάστρι ήταν κι εκείνος γρήγορος παρά το ότι έχασε το FP1. Αλλά έκανε λάθος στην μοναδική του προσπάθεια με φρέσκια μαλακή γόμα και έμεινε τελικά εκτός δεκάδας. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι ο Αυστραλό δεν μπορεί να σημειώσει κορυφαίους χρόνους αύριο ή ότι αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα σεταρίσματος με το μονοθέσιο του.

Και μιας και αναφέραμε το σετάρισμα, να σημειώσουμε ότι για το φινάλε της σεζόν η McLaren θα… διακόψει την επικοινωνία μεταξύ των γκαράζ των οδηγών της. Ο κάθε οδηγός θα σετάρει το μονοθέσιο του ανεξάρτητα με τους μηχανικούς του ώστε τα πράγματα να είναι πιο δίκαια -κατά την ομάδα- για τον αγώνα που θα αποφασίσει τον τίτλο.

Τέλος ο Φερστάπεν τα πήγε καλά και το απόγευμα. Ο Ολλανδός σημείωσε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο, ήταν ταχύτερος όλων στις ευθείς -χάρη στην μικρότερη πίσω πτέρυγα- αλλά έπρεπε να καταβάλλει υπερπροσπάθεια στα περάσματά του από τον τομέα τρία.

Βέβαια στην καλύτερη προσπάθειά του ο Μαξ είχε ένα αρκετά μεγάλο σήκωμα του γκαζιού πριν την στροφή 5. Αυτό σημαίνει ίσως ότι η Red Bull έχει μεγαλύτερο δυναμικό από αυτό που έχει δείξει μέχρι στιγμής. Ότι κι αν ισχύει θα αποκαλυφθεί στις κατατακτήριες δοκιμές, αύριο το απόγευμα.