Το πρώτο μοντέλο που θα σηματοδοτήσει τη δυναμική επιστροφή της βρετανικής μάρκας στην ευρωπαϊκή αγορά είναι η Eletre των 925 ίππων.
Η Lotus αλλάζει ρότα και ετοιμάζεται να λανσάρει μια νέα σειρά plug-in υβριδικών μοντέλων στην Ευρώπη, καθώς η ζήτηση για αμιγώς ηλεκτρικά στην πολυτελή κατηγορία αποδεικνύεται πολύ μικρότερη του αναμενόμενου.
Με αιχμή του δόρατος την υβριδική εκδοχή της Eletre, η οποία θα παρουσιαστεί επίσημα τον Ιανουάριο, η βρετανική εταιρεία εισέρχεται σε μια φάση τεχνολογικού επαναπροσδιορισμού.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Lotus Technology, Feng Qingfeng, η πρώτη PHEV έκδοση της Eletre θα αποδίδει 925 ίππους, συνδυάζοντας ένα νέο σύστημα υψηλής τάσης 900V με αερανάρτηση και ενεργή αντιστρεπτική για κορυφαία οδική συμπεριφορά.
Η τεχνολογία Hyper Hybrid, όπως την ονομάζει η Lotus, υπόσχεται επιδόσεις και μοναδικές δυνατότητες ταχυφόρτισης, βελτιώνοντας σημαντικά τη χρηστικότητα στις μεγάλες αποστάσεις. Ο θερμικός κινητήρας –πιθανότατα ένας ισχυρός turbo τετρακύλινδρος– θα μπορεί επίσης να φορτίζει την μπαταρία εν κινήσει.
Η Eletre PHEV θα λανσαριστεί πρώτα στην Κίνα, μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2026, ενώ η έναρξη πωλήσεων στην Ευρώπη αναμένεται το φθινόπωρο της ίδιας χρονιάς.
Στον νέο στρατηγικό σχεδιασμό της Lotus περιλαμβάνονται συνολικά τρία PHEV μοντέλα, ανάμεσά τους και ένα νέο, μικρότερο SUV που θα τοποθετηθεί κάτω από την Eletre και αναμένεται το 2027 με την κωδική ονομασία Vision X. Σειρά θα πάρει στη συνέχεια κι ένα δεύτερο plug-in υβριδικό, πιθανότατα η Emeya σε νέα έκδοση.
Με την Eletre να αποτελεί την πρεμιέρα του νέου τεχνολογικού προσανατολισμού, η Lotus μπαίνει σε μια εποχή όπου ο εξηλεκτρισμός δεν αποκλείει τον θερμικό κινητήρα αλλά τον αξιοποιεί για να ενισχύσει τις αποστάσεις, τις επιδόσεις και κυρίως την ευελιξία που ζητά σήμερα το κοινό της πολυτελούς κατηγορίας.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
Η μοιρολατρία του Έλληνα και οι… πλούσιες πλημμύρες
Στροφή 180 μοιρών: Η μυρωδιά της βενζίνης επιστρέφει στα Abarth
Επίσημο: Πρόσθετα τέλη κυκλοφορίας ανά χιλιόμετρο για αυτά τα αυτοκίνητα
