Η Citroen αποκάλυψε το ELO, ένα νέο concept που λειτουργεί ως εργαστήριο ιδεών και σηματοδοτεί το ξεκίνημα του επόμενου κεφαλαίου για τη μάρκα.
Μετά το OLI του 2022, το ELO έρχεται να εκφράσει με ακόμη μεγαλύτερη τόλμη την πίστη της Citroen σε μια πιο έξυπνη, πρακτική, δημιουργική και ανθρώπινη προσέγγιση στη μετακίνηση.
Στην ουσία, το ELO είναι μια ανατρεπτική πρόταση που επιχειρεί να επανακαθορίσει πώς χρησιμοποιούμε τον χρόνο μας μέσα στο αυτοκίνητο, πώς ζούμε, πώς κινούμαστε και πώς το ίδιο το όχημα προσαρμόζεται συνεχώς στις ανάγκες του χρήστη.
Με μήκος μόλις 4,10 μέτρα και αρχιτεκτονική αποκλειστικά σχεδιασμένη για ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, το ELO αποκαλύπτει έναν εσωτερικό κόσμο πολύ ευρύχωρο και ευέλικτο, που κάλλιστα μπορεί να λειτουργήσει ως ένας πολυμορφικός χώρος διαβίωσης, ο οποίος μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και έξι άτομα.
Η Citroen αξιοποιεί αυτήν την πλήρως ηλεκτρική βάση για να επαναφέρει το πνεύμα των MPV. Οι σχεδιαστές δημιούργησαν ένα όχημα με κεντρική θέση οδήγησης, εντελώς επίπεδο πάτωμα, πανοραμικό παρμπρίζ 180 μοιρών και μια εμπειρία ορατότητας που μοιάζει να προέρχεται από το μέλλον.
Το κάθισμα του οδηγού περιστρέφεται 360 μοίρες, επιτρέποντας στο ELO να μεταμορφώνεται σε χώρο συζήτησης, εργασίας ή πλήρους χαλάρωσης.
Η διάταξη των καθισμάτων είναι ευέλικτη: στη δεύτερη σειρά υπάρχουν τρία αποσπώμενα καθίσματα ίδιου πλάτους, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν και εκτός οχήματος, ενώ δύο επιπλέον πτυσσόμενα καθίσματα αποκαλύπτονται κάτω από τα πλευρικά καθίσματα.
Η απουσία μεσαίας κολόνας και οι αντικριστά ανοιγόμενες πόρτες δημιουργούν ένα άνοιγμα 1,92 μέτρων που επιτρέπει πραγματικά άνετη πρόσβαση και κίνηση στον εσωτερικό χώρο.
Η Citroen εξελίσσει επίσης μια νέα φιλοσοφία για το ψηφιακό περιβάλλον, αντικαθιστώντας τα κλασικά όργανα με μια διαφανή επιφάνεια πάνω στην οποία προβάλλονται πληροφορίες και εφαρμογές.
Το νέο τιμόνι με τη μία ακτίνα είναι εμπνευσμένο μέσα από σύγχρονη 3D υφασμάτινη τεχνική και ενισχύει ακόμη περισσότερο την ορατότητα και την εργονομία.
Το ELO αποπνέει ένα «χαρούμενο» και ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα, με το πορτοκαλί χρώμα του να αλλάζει τόνους ανάλογα με το φως, από κίτρινο έως κόκκινο.
Οι τεράστιες γυάλινες επιφάνειες – 4,5 τ.μ. συνολικά – πλημμυρίζουν την καμπίνα με φυσικό φως. Η εξωτερική σχεδίαση δίνει προτεραιότητα στη λειτουργία, ακολουθώντας το μοτίβο του OLI με επίπεδα ή ελαφρώς κεκλιμένα τζάμια και συμμετρικούς προφυλακτήρες για χαμηλό βάρος και εύκολη προστασία από μικροχτυπήματα.
Με τη βοήθεια της τεχνολογίας V2L, το ELO μπορεί να τροφοδοτήσει συσκευές, από ένα BBQ έως φορητά ηχεία, μετατρέποντας το όχημα σε ένα πλήρες κάμπινγκ.
Αλλά ενδείκνυται και για εργασία, καθώς στο ELO το κάθισμα του οδηγού λειτουργεί και ως εργονομική καρέκλα γραφείου, ενώ υπάρχει και μια αναδιπλούμενη επιφάνεια που φιλοξενεί laptop.
Επίσης, το σύστημα προβολής αναδιαμορφώνεται ώστε να εμφανίζει ημερολόγιο, τηλεδιασκέψεις και κλήσεις. Τέλος, υπάρχουν χώροι για μικροαντικείμενα, έξυπνες θήκες και πρακτικές θέσεις φόρτισης.
Στο σύνολό του, το Citroen ELO λειτουργεί σαν ένα ηλεκτρικό πολυεργαλείο ζωής: ένα μικρό, έξυπνο, ευχάριστο και εξαιρετικά ευέλικτο μέσο που υποστηρίζει μετακίνηση, χαλάρωση, δημιουργικότητα και κοινωνικοποίηση.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
Video Test: Kove Maverick 510X
H Encor βάζει την υπογραφή της στην επιστροφή της Lotus Esprit
H Tesla χάνει την πρωτιά στις πωλήσεις ηλεκτρικών – Ποια εταιρεία την απειλεί
