Black Friday γίνεται… Merry Friday: Public με κορυφαία deals για κάθε ανάγκη
Τα Public παρουσιάζουν τη φετινή τους Black Friday καμπάνια με μια ανανεωμένη, γιορτινή προσέγγιση που αντικατοπτρίζει τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές κάνουν πλέον τις αγορές τους: έξυπνα, έγκαιρα και στοχευμένα. Το Merry Friday έρχεται να συνδυάσει τη χαρά της προετοιμασίας των γιορτών με μερικές από τις πιο ισχυρές τεχνολογικές προσφορές της χρονιάς.
Πρωταγωνιστής της καμπάνιας είναι ο Λευτέρης Ελευθερίου, ο οποίος υποδύεται έναν σύγχρονο, “undercover” Άγιο Βασίλη που περιηγείται στα Public για να βρει τα πιο ho-ho-hot deals και να μετατρέψει κάθε λίστα επιθυμιών σε πραγματικότητα στην καμπάνια https://www.youtube.com/watch?v=mpl0asj9sGY .
Πέρα από τις προσφορές, τα Public διατηρούν όλα τα πλεονεκτήματα που κάνουν την εμπειρία αγοράς ξεχωριστή: δυνατότητα αλλαγής έως τις 10/01/2026, υπηρεσία Εγγύηση Χαμηλότερης Τιμής με επιστροφή της διαφοράς στο Public Wallet, άτοκες δόσεις χωρίς πιστωτική κάρτα, άμεση διαθεσιμότητα προϊόντων και επιβράβευση μέσω του προγράμματος Public+.
Το Merry Friday των Public υπογραμμίζει ότι η Black Friday δεν είναι απλώς μια περίοδος μεγάλων αγορών, αλλά η ιδανική στιγμή να ετοιμάσει κανείς τα γιορτινά του δώρα, να αναβαθμίσει το σπίτι και τις συσκευές του και να απολαύσει πραγματικά αξιόλογες προσφορές.
Γιατί φέτος, το γράμμα στον Άγιο Βασίλη… απαντιέται νωρίτερα στα Public.
