Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2026, 2:11 μμ

Η τελευταία εκπομπή της Φαίης Σκορδά στο Mega είχε αξιοπρέπεια και μέτρο. Παρά τη δύσκολη στιγμή της μετά το αιφνιδιαστικό κόψιμο από το κανάλι και το σοκ της, η παρουσιάστρια κράτησε την ψυχραιμία της και έφυγε χωρίς δάκρυα, αλλά με χαμόγελο. Σεβάστηκε ουσιαστικά την επικαιρότητα με τις χίλιες δυσκολίες που αντιμετωπίζουν όλοι οι άνθρωποι και δεν θέλησε να γίνει το κέντρο του κόσμου…

Στο φινάλε της μίλησε για τους τηλεθεατες που μπορεί να έχουν προβλήματα με την υγεία τους, οικονομικά, προσωπικά, εργασιακά… Και για αυτό ήθελε να φύγει με χαμόγελο, αφού πριν ευχαρίστησε όλους τους συνεργάτες της, το κανάλι, ενώ αναφέρθηκε ονομαστικά και στον πρόεδρο Βαγγέλη Μαρινάκη.

«Όλα για κάποιο λόγο γίνονται. Κάθε σεζόν που τελειώνει αποχαιρετούμε το κοινό. Εγώ θα ήθελα φέτος να ξεκινήσω από τους τηλεθεατές. Και να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε εσάς που επιλέξατε να μας βάλετε στο σπίτι σας και να κάνουμε παρέα. Να ευχαριστήσω πάρα πολύ όλη την ομάδα πίσω από τις κάμερες, τους τεχνικούς μας, όλα τα τμήματα του MEGA που ήταν δίπλα μας και ξέρω ότι έχετε πάντα ένα καλό λόγο να πείτε. Όλοι οι επιτελικοί στα τμήματα του σταθμού σας ευχαριστώ πάρα πολύ από καρδιάς, την ομάδα μας τη συντακτική και το κοντρόλ… Εδώ σας ευχαριστώ έναν προς έναν ξεχωριστά. Έχουμε συναντηθεί στο παρελθόν πάρα πολλές φορές μπορεί και να ξανα συναντηθούμε, ευχαριστώ πολύ. Το κανάλι μας και τον πρόεδρο για τη στήριξη, για την επιλογή, βρεθήκαμε εδώ να κάνουμε αυτή την εκπομπή, ευχαριστούμε πάρα πολύ κύριε Μαρινάκη για την πολύ όμορφη συνεργασία. Ευχαριστώ πάρα πολύ το Mega, υποσχέθηκα ότι θα κλείσω την εκπομπή με ένα υπέροχο χαμόγελο γιατί ξέρω ότι όσοι μας παρακολουθείτε παίρνατε μια αίσθηση παρέας και ενημέρωσης από την εκπομπή. Και ξέρω ότι ίσως έχετε και θέματα, όλοι μας έχουμε και σοβαρά και μπορεί να είναι και υγείας και εύχομαι όλα περαστικά, μπορεί να είναι προσωπικά,  μπορεί να είναι οικονομικά, μπορεί να είναι εργασιακά. Δεν χρειάζεται να επιβαρύνουμε περισσότερο τον κόσμο. Εμείς θέλουμε να περάσετε ένα υπέροχο καλοκαίρι. Όλοι σας, σας το εύχομαι, σας αγαπώ. Γεια σας και χαρά σας» είπε η παρουσιάστρια στο κλείσιμό της.