Στην ορκωμοσία του Πανοσιολο­γιωτάτου Αρχιμανδρίτου του Οικου­μενικού θρόνου Μελχισεδέκ (κατά κόσμον Παναγιώτου Αμπελικάκη) ως Διδάκτορος της Θεολογικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πα­νεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) αναφέ­ρονται σε ανακοίνωσή τους τα μέλη του Εκκλησιαστικού Συμβουλίου της Ενορίας Στερνών.

Σημειώνουν ότι «η σπουδαία αυτή ακαδημαϊκή διάκριση αποτελεί καρ­πό πολυετούς μελέτης, επιστημονικής ερεύνης και αφοσιώσεως στη θεολο­γική επιστήμη, επιβεβαιώνοντας την αγάπη και το ενδιαφέρον του για την καλλιέργεια της θεολογικής γνώσεως και τη διακονία της Εκκλησίας.

Ευχόμεθα ο Πανάγαθος Θεός, διά πρεσβειών της Υπεραγίας Θεοτόκου, να του χαρίζει υγεία, δύναμη και πλούσια τη θεία Του χάρη, ώστε να συνεχίσει να διακονεί επαξίως την Αγία μας Εκκλησία και να συμβάλλει στην προαγωγή της θεολογικής επι­στήμης προς δόξαν Θεού και ωφέ­λεια του πληρώματος της Εκκλησίας.

Θερμά συγχαρητήρια και εις ανώτερα. Άξιος!».