Δεν μας φθάνουν οι λαγοκέφαλοι, έχουμε τον Αρναούτογλου και τον Λιάγκα για να μας αποτελειώσουν

Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2026, 5:55 μμ

Διαστημικός ανταγωνισμός

Δύο ακραία ανταγωνιστικοί άνθρωποι που διαφωνούν κιόλας, μπορούν κάλλιστα να φτιάξουν ένα δίδυμο σαν τον Αρναούτογλου και τον Λιάγκα που να λογομαχούν με υπαινιγμούς, αλλά και ευθέως, ο ένας για τον άλλον, όλο το καλοκαίρι.

Να ετοιμάζονται για διακοπές, να πάνε διακοπές, να γυρίσουν από τις διακοπές και να συζητούν με δηλώσεις τους , ο ένας στον άλλον, για το πόσο λάθος είναι ο ένας και ο άλλος.

Το beef τους δεν είναι μόνο ενδιαφέρον καλοκαιριάτικα την ώρα που οι λαγοκέφαλοι απειλούν τις ελληνικές θάλασσες και δημιουργούν φόβο και ανησυχία στους λουόμενους… Το beef τους, είναι ευθέως ανταγωνιστικό και προς όλες τις θεατρικές παραστάσεις που ανεβαίνουν καλοκαιριάτικα σε Ηρώδειο, Επίδαυρο, Άλσος, και όλα τα πανέμορφα θέατρα και θεατράκια ανά την Ελλάδα υπό τη μυρωδιά πεύκου και νυχτολούλουδου.

Σήμερα οι δύο ογκόλιθοι της τηλεόρασης που τυγχάνει να συστεγάζονται στον τυχερό ΑΝΤ1, συνεχίζουν ακάθεκτοι… Το ζουμί είναι πως ο Γρηγόρης ενοχλήθηκε και μάλλον δικαίως, με τον Γιώργο Λιάγκα, επειδή συνέχισε να μιλάει για το θέμα που συζήτησαν μεταξύ τους (εδώ) και την επόμενη ημέρα, ερήμην δηλαδή του Γρηγόρη που δεν μπορούσε να απαντήσει.

Ο Αρναούτογλου που προφανώς έχει δίκιο, να ενοχληθεί δηλαδή με τη στάση του Λιάγκα, που συνέχισε να συζητάει το θέμα χωρίς αυτόν… Κάπου το τραβάει χωρίς λόγο και μάλλον θα χάσει το δίκιο του ή μπορεί και να το έχει χάσει. Ανεξάρτητα από την ουσία… Διότι η ουσία είναι πως ο καθένας μπορεί να κάνει ό,τι θέλει από τη στιγμή που υπάρχει κοινό να το δει και καναλάρχης να το πληρώσει…

Πάμε λοιπόν, ο Γρηγόρης το είπε μια, το είπε δύο, ότι είναι μ@λ@κι@ αυτό που έκανε ο Λιάγκας και μεταξύ μας, είναι… Αλλά εντάξει, πρέπει να μπει και μια τελεία κάπου εδώ… Διότι θα γίνει εμμονή και μετά πάμε αλλού…