Το ΚΚΕ καταγγέλλει την απέλαση από το Ισραήλ Ελλήνων συνδικαλιστών που ήθελαν να φτάσουν στη Δ. Όχθη

Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2026, 8:21 πμ

Εξι έλληνες συνδικαλιστές απέλασε το Ισραήλ, οι οποίοι ταξίδεψαν με προορισμό τη Ραμάλα της Δυτικής Όχθης.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Το γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ καταγγέλλει την απέλαση τους, σημειώνοντας σε σχετική ανακοίνωση: «Η απέλαση από το κράτος – δολοφόνο του Ισραήλ των Ελλήνων συνδικαλιστών που στόχο είχαν να φτάσουν στη Ραμάλα, για να εκφράσουν την αλληλεγγύη τους στον πολύπαθο παλαιστινιακό λαό είναι απολύτως απαράδεκτη και καταδικαστέα. Καταδικαστέα όμως είναι και η στάση της κυβέρνησης της ΝΔ που δεν προχωρά στις απαραίτητες ενέργειες διαμαρτυρίας απέναντι στον στρατηγικό της σύμμαχο Ισραήλ, που συνεχίζει τη γενοκτονία, τους επoικισμούς, την καταπάτηση των παλαιστινιακών εδαφών.

Τώρα χρειάζεται να δυναμώσει ακόμα περισσότερο η αλληλεγγύη στον παλαιστινιακό λαό, η απαίτηση να διακοπεί κάθε συνεργασία με το Ισραήλ, να αναγνωριστεί ανεξάρτητο παλαιστινιακό κράτος σύμφωνα με την ομόφωνη απόφαση της Βουλής».