Το πρωτότυπο δημιούργημα της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας στοχεύει ευθέως σε εμβληματικά τετρακίνητα μοντέλα όπως το Jeep Wrangler.
Το ELMT Max Concept, της εξειδικευμένης σε off-road μοντέλα υπομάρκας του ομίλου BAIC, Beijing Off-Road, συνδυάζει τολμηρό σχεδιασμό, ασυνήθιστες λύσεις και πάνω από όλα έντονο χαρακτήρα περιπέτειας.
Αν και η BAIC δεν έχει αποκαλύψει επίσημα ποιο μοντέλο αποτέλεσε τη βάση του ELMT Max, όλα δείχνουν ότι πρόκειται για εξέλιξη της πλατφόρμας του ανανεωμένου Beijing BJ40.
Για το σύστημα κίνησης, κινεζικά ΜΜΕ κάνουν λόγο για ένα υβριδικό σύνολο που συνδυάζει ένα θερμικό σύνολο βενζίνης 1,5 λίτρου και έναν ηλεκτροκινητήρα, συνολικής ισχύος κοντά στους 400 ίππους. Ωστόσο, ορισμένες σχεδιαστικές λεπτομέρειες αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο μιας αμιγώς ηλεκτρικής διάταξης.
Περισσότερο από τα τεχνικά χαρακτηριστικά, εντύπωση προκαλεί η συνολική φιλοσοφία του ELMT Max. Όπως για παράδειγμα την απουσία θυρών, μια ιδέα που καθιέρωσε η Jeep με το αμιγώς ηλεκτρικό Recon.Το εμπρός μέρος του ELMT Max ξεχωρίζει με τη χαμηλωμένη μάσκα, τα έντονα φτερά των τροχών και τον φαρδύ προφυλακτήρα, ενώ ο φωτισμός LED προσδίδει μοντέρνο χαρακτήρα.
Στο πλάι, η ανοιχτή δομή πάνω από τα καθίσματα και το κλειστό πίσω τμήμα με την κεκλιμένη οροφή παραπέμπουν σε αγωνιστικά οχήματα των αγώνων rally-raid. Το κινεζικό πρωτότυπο πατά σε μεγάλους τροχούς διάστασης 37×13.5 R20, υπογραμμίζοντας τον σκληροτράχηλο προσανατολισμό του.
Στο εσωτερικό, η μινιμαλιστική προσέγγιση είναι εμφανής. Οι φυσικοί διακόπτες είναι ελάχιστοι, με τις βασικές λειτουργίες να ελέγχονται μέσω του τιμονιού και της κεντρικά τοποθετημένη οθόνης πολυμέσων.
Επιπλέον χειριστήρια βρίσκονται ενσωματωμένα κατά μήκος του κόκπιτ και πιο συγκεκριμένα πίσω από το τιμόνι. Χάρη σε αυτά, ο οδηγός του ELMT Max μπορεί να ρυθμίσει την ανάρτηση, όπως και να ενεργοποιήσει την λειτουργία των μπλοκέ διαφορικών.
Το ELMT Max διαθέτει τέσσερα ανεξάρτητα καθίσματα, με τα πίσω να ξεχωρίζουν χάρη σε ένα ασυνήθιστο σύστημα στήριξης των πλατών με ιμάντες, το οποίο επιτρέπει τη γρήγορη δημιουργία επιπλέον χώρου φόρτωσης.
Ιδιαίτερη λεπτομέρεια αποτελεί και το υφασμάτινο κάλυμμα στο εμπρός καπό, το οποίο μπορεί να τυλιχθεί, προσφέροντας αυξημένο αερισμό στο εσωτερικό, υπό την προϋπόθεση ότι το όχημα δεν κινείται σε χωματόδρομους.
Η BAIC δεν έχει διευκρινίσει αν το ELMT Max αποτελεί απλώς μια σχεδιαστική άσκηση ή προάγγελο ενός μελλοντικού μοντέλου παραγωγής. Πέρα από τις εικόνες, δεν έχουν δοθεί περαιτέρω πληροφορίες. Ωστόσο, ένα τέτοιο όχημα φαίνεται να έχει εμπορικές προοπτικές, ιδιαίτερα στην αγορά των ΗΠΑ. Με δεδομένο τον ρυθμό εξέλιξης των Κινέζων κατασκευαστών, ένα τέτοιο σενάριο ίσως να μην απέχει πολύ από την πραγματικότητα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
Πόσα αυτοκίνητα προστίθενται κάθε χρόνο στους ελληνικούς δρόμους;
H ολοκαίνουργια Mercedes-Benz GLC με EQ Technology στην ελληνική αγορά (+τιμές)
Πιάστηκε στα… πράσα η επόμενη γενιά Triumph Tiger 900
