Η επόμενη γενιά της BMW M3 εξηλεκτρίζεται, χωρίς όμως να αποχαιρετά άμεσα τη βενζινοκίνητη έκδοσή της.
Εάν συμβεί ο παραπάνω ισχυρισμός, αυτομάτως διαψεύδονται οι φήμες ότι η BMW και το τμήμα M δεν επιθυμούν να παντρέψουν το γράμμα i, που χρησιμοποιεί η εταιρεία για τα ηλεκτρικά της μοντέλα, με το γράμμα M που παραπέμπει στην απόδοση.
Επίσης, παρά τις όποιες ανησυχίες των παραδοσιακών φίλων της μάρκας, η BMW ξεκαθαρίζει ότι η ηλεκτρική εκδοχή της M3 δεν θα αντικαταστήσει -τουλάχιστον προς το παρόν- τη βενζινοκίνητη έκδοση με τον εξακύλινδρο twin-turbo κινητήρα.
Σύμφωνα με πηγές μέσα από το εργοστάσιο, η iM3 θα συνδυάζει επιθετική σχεδίαση και ακραίες επιδόσεις. Σε επίπεδο εμφάνισης, σίγουρα δεν θα περνά απαρατήρητη, καθώς θα διαθέτει φαρδιά εμπρός και πίσω φτερά, αυξημένα μετατρόχια, ενώ τα φωτιστικά σώματα να ενσωματώνονται αρμονικά στη νέα μάσκα με τα παραδοσιακά νεφρά.
Σε ό,τι αφορά τα τεχνικά στοιχεία, η BMW εξελίσσει ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, με θεωρητική ισχύ που θα ξεπερνά τους 1.340 ίππους. Ωστόσο, η έκδοση παραγωγής αναμένεται να αποδίδει 700 ίππους, ώστε να διατηρηθεί η ιεραρχία στην γκάμα και να μην επισκιάσει την επερχόμενη ηλεκτρική M5.
Ακόμη και έτσι, η ηλεκτρική M3 θα είναι σαφώς πιο ισχυρή από την νέας γενιάς θερμική M3, η οποία εκτιμάται ότι η απόδοσή της θα αγγίζει τους 550 ίππους.
Το μεγάλο στοίχημα αφορά το βάρος. Σύμφωνα με γερμανικά δημοσιεύματα, η ηλεκτρική BMW M3 ενδέχεται να είναι έως και 465 κιλά βαρύτερη από την τρέχουσα M3. Η διαχείριση της επιπλέον μάζας, μέσω ρυθμίσεων στο πλαίσιο και την ανάρτηση, θα είναι καθοριστική για τη διατήρηση του οδηγοκεντρικού χαρακτήρα που αποτελεί σήμα κατατεθέν των μοντέλων M.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
Μπλόκα: Ιδού τι θα έπρεπε να κάνει η Πολιτεία και η Αστυνομία και δεν το κάνουν
Νεκρός σε τροχαίο με Ferrari 296 GTS ο συνδημιουργός του Call of Duty! (+video)
Αλκοτέστ: Παράτησε στη μέση του δρόμου την Lamborghini και έφυγε
