Οι εταιρείες που ασχολούνται με την παραγωγή αντλιών θερμότητας εξελίσσουν νέες τεχνολογίες για την αποδοτικότερη λειτουργία τους στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.
Όπως ανακοινώθηκε, αναπτύσσεται ένας νέος τύπος αντλίας θερμότητας για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα ο οποίος επιχειρεί να συνδυάσει πολλαπλές λειτουργίες σε ένα ενιαίο και ιδιαίτερα αποδοτικό σύστημα.
Κύριο χαρακτηριστικό της νέας τεχνολογικής λύσης είναι ότι ενσωματώνονται σε μία ενιαία μονάδα οι τρεις βασικότερες λειτουργίες του συστήματος, η ψύξη του εσωτερικού, η θέρμανσή του και η αποδοτική διαχείριση ενέργειας της μπαταρίας του αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος.
Ως τώρα, στις κλασικές διατάξεις, κάθε μία από αυτές τις λειτουργίες πραγματοποιείται από χωριστές μονάδες, με αυτόνομο κύκλωμα για έκαστη και δικές τους συνδέσεις και συστήματα ελέγχου.
Η δημιουργία της ενιαίας μονάδας μειώνει τον απαιτούμενο χώρο, το συνολικό βάρος και την πολυπλοκότητα του συστήματος, ενώ παράλληλα ενισχύει την ενεργειακή απόδοση της μπαταρίας και τη λεγόμενη θερμική άνεση για τους επιβάτες.
Το συγκεκριμένο σύστημα θερμαίνει το ψυκτικό υγρό της μπαταρίας όταν απαιτείται, απομακρύνει την πλεονάζουσα θερμότητα κατά τη διάρκεια ταχυφόρτισης ή όταν ο οδηγός επιλέγει να κινείται με γρήγορο ρυθμό και -ταυτόχρονα- διοχετεύει θερμό αέρα στο εσωτερικό του οχήματος.
Έτσι, ο συσσωρευτής επωφελείται από την καλύτερη θερμική διαχείριση καθώς η θερμοκρασία σε αυτόν παραμένει στο ωφέλιμο εύρος. Το αποτέλεσμα είναι ότι με αυτόν τον τρόπο αυξάνεται η αυτονομία του ηλεκτροκίνητου οχήματος και εξασφαλίζεται η αποδοτική λειτουργία του σε βάθος χρόνου.
Όπως ανακοινώθηκε, η νέα αντλία θερμότητας θα ξεκινήσει σύντομα. Από τη Webasto, η οποία έχει δημιουργήσει μια αντίστοιχη μονάδα, έγινε γνωστό ότι η σχεδίαση της δικής της τεχνολογίας υποστηρίζει τη χρήση νέων ψυκτικών μέσων και έχει αναπτυχθεί ώστε να λειτουργεί απρόσκοπτα σε αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα αρχιτεκτονικής 400 Volt και 800 V, αντίστοιχα, οι οποίες αποτελούν τη βάση των πιο σύγχρονων ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων.
Πρόκειται για ένα προηγμένο θερμαντικό σύστημα υψηλής τάσης με αρθρωτή ισχύ, κλιμακούμενη διαβάθμιση 3 kW, 6 kW και 9 kW, το οποίο είναι σε θέση να θερμαίνει τόσο τον εσωτερικό χώρο του οχήματος όσο και την μπαταρία, όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι χαμηλή.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
Πόσα αυτοκίνητα προστίθενται κάθε χρόνο στους ελληνικούς δρόμους;
H ολοκαίνουργια Mercedes-Benz GLC με EQ Technology στην ελληνική αγορά (+τιμές)
Πιάστηκε στα… πράσα η επόμενη γενιά Triumph Tiger 900
