Η Encor Design αναγεννά την εμβληματική Esprit, μένοντας πιστή στο γωνιώδες σχήμα, αλλά χρησιμοποιώντας σύγχρονα υλικά για το αμάξωμα.
Η Encor Design κρατά πιστά τις χαρακτηριστικές γωνίες της Lotus Esprit, αλλά αντικαθιστά το αμάξωμα από fiberglass με ένα αντίστοιχο από ανθρακονήματα, μειώνοντας έτσι το βάρος και αυξάνοντας σημαντικά τη δυσκαμψία του αυτοκινήτου.
Οι εμβληματικοί αναδυόμενοι προβολείς παραμένουν, τώρα όμως με LED τεχνολογία. Η ανακατασκευή αυτή βασίζεται στο αρχικό πλαίσιο της Esprit, διατηρώντας τον αριθμό πλαισίου, ενώ οι διαδικασίες CAD βελτιώνουν την αεροδυναμική και εξασφαλίζουν απόλυτη ακρίβεια στον χειρισμό της.
Η Esprit της Encor Series έχει για «καρδιά» τον ίδιο twin-turbo V8 κινητήρα των 3,5 λίτρων , ο οποίος αναβαθμίστηκε ώστε η ισχύς να φτάνει πλέον τους 400 ίππους και 475 Nm ροπής.
Το αναβαθμισμένο πεντατάχυτο κιβώτιο της Quaife διαθέτει ενισχυμένο άξονα εισόδου, αναθεωρημένη κλιμάκωση και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Ο ειδικά σχεδιασμένος διπλός συμπλέκτης βελτιώνει τη μεταφορά ισχύος, ενώ με βάρος κάτω από 1.200 κιλά η επιτάχυνση του «0-100» ολοκληρώνεται σε μόλις 4 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα περίπου 280 χλμ./ ώρα.
Στο εσωτερικό, η ανακατασκευασμένη Esprit συνδυάζει νοσταλγικό σχεδιασμό με σύγχρονη τεχνολογία. Ένα ψηφιακό όργανο με αναλογικό στιλ παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, ενώ η μεγάλη οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα συγκεντρώνει επιπλέον λειτουργίες.
Η υποστήριξη Apple CarPlay, η κάμερα 360 μοιρών και ο σύγχρονος κλιματισμός αυξάνουν την άνεση, ενώ υλικά υψηλής ποιότητας όπως δέρμα, Alcantara και carbon, μαζί με καρό καθίσματα, δημιουργούν ένα σπορ αλλά πολυτελές περιβάλλον.
Η παραγωγή θα περιοριστεί σε 50 μονάδες, με τιμή εκκίνησης στις 430.000 λίρες συν φόρους και κόστος για μία εργοστασιακή Esprit. Οι πελάτες μπορούν να ζητήσουν εξατομίκευση, στην οποία θα προσθέτει επιπλέον κόστος.
Η παράδοση των πρώτων μοντέλων αναμένεται το δεύτερο τρίμηνο του 2026, με ολοκλήρωση της παραγωγής έως το τέλος του 2027.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
Jaguar Land Rover στην Ελλάδα!
Η Toyota αναβιώνει το πάθος για την οδήγηση
Αυτή είναι η νέα στρατηγική της Volkswagen απέναντι στο άγχος της αυτονομίας
