website analysis Επιστρέφει στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου η Μαλαισία; – Epikairo.gr

Η κορυφαία μαλαισιανή αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να επεκταθεί και στην Ευρώπη, φέρνοντας ένα προσιτό, ηλεκτρικό crossover.

Η Perodua έκανε πρόσφατα το πιο αποφασιστικό της βήμα προς την ηλεκτροκίνηση, παρουσιάζοντας το QV-E, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που αναπτύχθηκε και κατασκευάζεται στη Μαλαισία.

Το νέο crossover αποτελεί τον πυρήνα ενός φιλόδοξου κρατικού σχεδίου για την ενίσχυση της εγχώριας βιομηχανίας EV, σε μια προσπάθεια να αυξηθεί ο αριθμός των ηλεκτροκίνητων ταξινομήσεων μέσα στην επόμενη πενταετία.

Το QV-E είναι ένα συμπαγές crossover με μήκος 4,17 μέτρων και μεταξόνιο 2,68 μέτρων. Η σχεδιαστική του ταυτότητα αντλεί στοιχεία από τα πιο σπορτίφ μοντέλα της κατηγορίας, με τεμνόμενους LED προβολείς, έντονους θόλους και πίσω μία ενιαία LED μπάρα. Οι εμπρός χειρολαβές είναι ενσωματωμένες στο αμάξωμα, ενώ οι πίσω τοποθετούνται διακριτικά στις τρίτες κολώνες. Η μάρκα θα λανσάρει το μοντέλο αρχικά σε δύο χρώματα: Ice Blue και Caviar Grey.

Στο εσωτερικό κυριαρχεί η λειτουργικότητα. Δύο οθόνες 10,25 ιντσών αναλαμβάνουν ρόλο ψηφιακού πίνακα οργάνων και infotainment, ενώ η αιωρούμενη κεντρική κονσόλα και ο ατμοσφαιρικός φωτισμός επιχειρούν να δημιουργήσουν ένα πιο σύγχρονο περιβάλλον.

Στον εξοπλισμό ασφαλείας περιλαμβάνονται έξι αερόσακοι, πλήρες πακέτο συστημάτων υποβοήθησης οδηγού και ένα εξελιγμένο σύστημα ανίχνευσης παιδιού στο πίσω κάθισμα, το οποίο παρακολουθεί κινήσεις και ζωτικά σημεία.

Κάτω από το αμάξωμα βρίσκεται μια νέα μεταβλητή πλατφόρμα, προϊόν συνεργασίας με τη Magna Steyr. Το ρόλο της κίνησης αναλαμβάνει ένας ηλεκτροκινητήρας 201 ίππων και 285 Nm, που κινεί τους εμπρόσθιους τροχούς και επιτρέπει επιτάχυνση 0–100 χλμ./ ώρα σε 7,5 δευτερόλεπτα. Η μπαταρία LFP των 52,5 kWh προέρχεται από την CATL και προσφέρει αυτονομία έως 445 χιλιόμετρα.

Η παραγωγή γίνεται στη νέα εγκατάσταση Smart Mobility Plant της μαλαισιανής εταιρείας, με αρχική δυναμικότητα 500 μονάδων τον μήνα και στόχο τα 3.000 οχήματα μέχρι το τρίτο τρίμηνο του 2026.

Παράλληλα, η Perodua αυξάνει το ποσοστό τοπικής προμήθειας εξαρτημάτων, θέτοντας στόχο το 50% έως το 2026 και 70% μέχρι το 2030. Ήδη 52 Μαλαισιανοί προμηθευτές συμμετέχουν στο πρόγραμμα, με τη λίστα να αναμένεται να διευρυνθεί.

Αν και το ενδεχόμενο εξαγωγών δεν έχει αποκλειστεί, η Perodua επικεντρώνεται αρχικά στην εγχώρια αγορά, επιδιώκοντας να δημιουργήσει το πρώτο ισχυρό θεμέλιο για τη μετάβαση στην ηλεκτρική εποχή.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

Οδήγηση στη βροχή: Τα SOS που σώζουν σε κάθε διαδρομή

Η Κίνα αλλάζει και τις εμπορικές μεταφορές

Απο σήμερα Αθήνα – Πύργος σε 2 ώρες και 45 λεπτά!