website analysis Νέα εποχή σηματοδοτεί η ανακαίνιση του Astir Palace Αλεξανδρούπολης – Epikairo.gr

Ο όμιλος Grecotel υλοποιεί Επενδυτικό πρόγραμμα 1 δισ. ευρώ έως το 2030 – Σε κομβικό ρόλο η Αλεξανδρούπολη και η Θράκη
Ριζικές αλλαγές στο χώρο του πάλαι ποτέ ιστορικού «Αστέρα» το οποίο πρόκειται να ανοίξει τον Απρίλιο                              

Ο όμιλος Grecotel παρουσιάζει ένα από τα μεγαλύτερα επενδυτικά τουριστικά προγράμματα της τελευταίας δεκαετίας, ύψους 1 δισ. ευρώ, με ορίζοντα υλοποίησης έως το 2030. Το πλάνο περιλαμβάνει αναβαθμίσεις υφιστάμενων μονάδων, ανάπτυξη νέων ξενοδοχείων στην Ελλάδα και το πρώτο «άνοιγμα» στο εξωτερικό, με ήδη υλοποιημένα έργα 350 εκατ. ευρώ.

Στο επίκεντρο του προγράμματος βρίσκεται η Αλεξανδρούπολη, όπου ολοκληρώνεται η ριζική ανακαίνιση του ιστορικού Astir Palace, το οποίο πρόκειται να ανοίξει τον Απρίλιο. Η επένδυση αυτή έχει χαρακτηριστεί από τη διοίκηση ως «στρατηγική εθνική επιλογή» για τη στήριξη της Θράκης, επισημαίνοντας την ανάγκη ενίσχυσης της τουριστικής υποδομής σε μια περιοχή με αυξανόμενο γεωπολιτικό και οικονομικό ρόλο.

Η Αλεξανδρούπολη αποτελεί έναν από τους έξι βασικούς άξονες του αναπτυξιακού σχεδίου της Grecotel, μαζί με την Κρήτη, την Κέρκυρα, την Κω και την Πελοπόννησο. Η ενίσχυση της παρουσίας της εταιρείας στην ακριτική Θράκη, με την αναβάθμιση ενός εμβληματικού ξενοδοχείου που έχει συνδεθεί με την ιστορία της πόλης, εκτιμάται ότι θα συμβάλει στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και στην αναβάθμιση του συνολικού τουριστικού προϊόντος της περιοχής.

Παράλληλα, ο όμιλος διερευνά νέες αναπτύξεις, περιλαμβανομένης πιθανής νέας μονάδας στο κέντρο της Αθήνας, ενώ εισέρχεται και στην αγορά της εξοχικής τουριστικής κατοικίας. Ήδη λειτουργεί 40 ξενοδοχεία και resorts με 25.000 κλίνες σε 15 προορισμούς και 200 σημεία εστίασης.

Η επέτειος των 50 χρόνων από την ίδρυση της Grecotel συμπίπτει με μια από τις πιο ισχυρές χρονιές της, καθώς για το 2025 ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 413 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία υποδέχθηκε φέτος πάνω από 425.000 επισκέπτες από 190 χώρες, με το 30% να είναι επαναλαμβανόμενοι. Στηρίζει επίσης 7.500 εργαζομένους, καθιστώντας την τον μεγαλύτερο εργοδότη της ελληνικής τουριστικής αγοράς.

Η στρατηγική της Grecotel στηρίζεται σε τρεις πυλώνες:
το ανθρώπινο δυναμικό
το διεθνώς αναγνωρισμένο brand με πάνω από 2.000 βραβεύσεις
το εκτεταμένο real estate χαρτοφυλάκιο, που περιλαμβάνει περισσότερα από 4.000 ιδιόκτητα παραθαλάσσια στρέμματα και κτιριακές εγκαταστάσεις άνω των 500.000 τ.μ.

Γιώργος Πανταζίδης