website analysis Μποφίλιου – Χαρούλης / Ακυρώθηκε η συνέντευξη Τύπου για την περιοδεία μετά τις αντιδράσεις του Γιώργου Χατζιδάκι – Epikairo.gr

Στην ανακοίνωσή του, ο Michel Boersma, CEO / Executive Producer της GTP Entertainment, εξήγησε:

Το Hellenic Music Ensemble είναι ένα συναυλιακό project για το οποίο, ως Executive Producer, αισθάνομαι εξαιρετικά περήφανος και ενθουσιασμένος. Τις τελευταίες δύο εβδομάδες υπάρχει έντονη συζήτηση στην Ελλάδα σχετικά με την επερχόμενη παγκόσμια περιοδεία μας. Η γενική υποστήριξη που έχουμε λάβει ήταν πραγματικά συγκινητική. Παρ’ όλα αυτά, η ένταση του δημόσιου διαλόγου υπήρξε αναπάντεχη. Αυτό το “εθνικό debate” έχει εξελιχθεί σε έναν αποπροσανατολισμό από τη δημιουργική διαδικασία, όσο πλησιάζουμε προς την πρεμιέρα μας στις 10 Ιανουαρίου 2026 στο Άμστερνταμ. Έχουμε, λοιπόν, αποφασίσει ότι, προς το παρόν, έχουν ειπωθεί αρκετά – δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσουμε με τη Συνέντευξη Τύπου αύριο. Ας μιλήσουν οι συναυλίες και η μουσική.

Η εταιρεία ανακοίνωσε την απόφαση επικαλούμενη τις έντονες αντιδράσεις που προκλήθηκαν σχετικά με τη χρήση έργων του Μάνου Χατζιδάκι.

Από την πλευρά της GTP Touring Limited, η απάντηση ήταν ότι: Η GTP Touring Limited δεν έχει νομική υποχρέωση να λάβει τη συγκατάθεση της περιουσίας για τη νόμιμη δημόσια εκτέλεση των έργων του Μάνου Χατζιδάκι βάσει έγκυρων αδειών του Οργανισμού Δικαιωμάτων Εκτέλεσης (PRO).

Τη δική του τοποθέτηση έκανε και ο οίκος SCHOTT MUSIC, που διαχειρίζεται τα δικαιώματα του Μίκη Θεοδωράκη, σημειώνοντας: Θα θέλαμε να απευθυνθούμε στην διοργανώτρια εταιρία και να την καλέσουμε να κάνει ό,τι είναι δυνατόν, ώστε να λήξει το συντομότερο η διαμάχη αυτή, που φέρνει και την “πλευρά Θεοδωράκη” σε πάρα πολύ δύσκολη θέση και να βρεθεί άμεσα μία λύση που να σέβεται τις απόψεις του κ. Γιώργου Χατζιδάκι, ο οποίος σύμφωνα με την επιθυμία και τα όσα έχει ορίσει ο ίδιος ο Μάνος Χατζιδάκις, εκπροσωπεί και διαχειρίζεται το έργο του.

Σε ανακοίνωσή του στα τέλη Νοεμβρίου, ο Γιώργος Χατζιδάκις ξεκαθάριζε ότι ουδέποτε έδωσε την άδειά του για τη χρήση των έργων του πατέρα του στη συγκεκριμένη διοργάνωση.

Όπως τόνιζε, η πρόταση είχε απορριφθεί ρητά από την πλευρά του.

Ο λόγος της απόρριψης αφορά τις προδιαγραφές και την αισθητική του εγχειρήματος, οι οποίες, σύμφωνα με τον ίδιο, δεν ανταποκρίνονται στα αυστηρά κριτήρια που επιβάλλει και επιβλέπει ως θεματοφύλακας του έργου του πατέρα του.