website analysis Xpeng: Επενδύει στα ηλεκτρικά με range extender στην Ευρώπη – Epikairo.gr

Τα στελέχη της Xpeng Motors βλέπουν ως εμπορική προοπτική για την Ευρώπη τη διάθεση σε αυτή ηλεκτρικών οχημάτων με range extender.

Σε μια περίοδο όπου η Ευρωπαϊκή Ένωση θέτει αυστηρότερα όρια εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα οι άνθρωποι της Xpeng Motors κρίνουν πως τα ηλεκτρικά μοντέλα τους τεχνολογίας EREV θα μπορούν να ενταχθούν στην ευρωπαϊκή γκάμα τους ως εναλλακτική λύση.

Αυτό δήλωσε ο Χι Σιάοπενγκ, ο Πρόεδρος και συνιδρυτής της κινεζικής εταιρείας, κατά τη διάρκεια της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γκουανγκζού. Σε αυτή, η Xpeng Motors παρουσίασε το X9 PowerX (φωτογραφίες) -ένα ηλεκτροκίνητο μίνι βαν τεχνολογίας EREV-, δηλαδή έχει θερμικό κινητήρα που λειτουργεί μόνο ως γεννήτρια για να φορτίζει την μπαταρία («range extender»).

Το νέο μοντέλο έχει έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων ο οποίος εξασφαλίζει τη συνέχιση της κίνησής του όταν αδειάσει από ενέργεια η μπαταρία του, η οποία έχε ενεργειακή χωρητικότητα 63 kWh και παρέχει αυτονομία 452 χλμ. (κατά «CLTC»).

Το κορυφαίο στέλεχος της Xpeng Motors ανακοίνωσε επίσης ότι η εταιρεία εντός του 2026 θα λανσάρει ακόμη έξι μοντέλα με «range extender» από τα οποία τα τρία θα είναι διαθέσιμα ήδη το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς.

Μιλώντας σε δημοσιογράφο της Automotive News Europe ο Σιάοπενγκ είπε σχετικά: «Πιστεύω ότι τα αμιγώς ηλεκτρικά (σημ: BEV) είναι πιο σημαντικά, αλλά αυτά με τεχνολογία EREV μπορεί να λειτουργήσουν (αποτελεσματικά) σε μερικές χώρες της Ευρώπης».

Τους τελευταίους μήνες το ενδιαφέρον για τα EREV ηλεκτρικά οχήματα έχει αυξηθεί στη Γηραιά Ήπειρο, καθώς τα στελέχη των αυτοκινητοβιομηχανιών αυτής βλέπουν τη συγκεκριμένη τεχνολογία ως ένα ουσιαστικό επιχείρημα για να πείσουν τα στελέχη της Ευρωπαϊκής Ένωσης να επιτρέψουν την πώληση καινούργιων οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης και πέραν του 2035, όπως είναι η απόφασή της.

Τέλος, σύμφωνα με το δασμολογικό καθεστώς που έχει ψηφιστεί από την Κομισιόν, τα ηλεκτρικά οχήματα με range extender που κατασκευάζονται στην Κίνα και εισάγονται στην Ευρώπη επιβαρύνονται με επιπλέον δασμούς 35%, όπως ισχύει και με τα αμιγώς ηλεκτρικά (BEV).

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

Δοκιμή: KGM Torres EVX

Το λάθος που κάνουμε τον χειμώνα στο αυτοκίνητό μας και μας κοστίζει

Πώς λειτουργεί η ασύρματη φόρτιση της νέας ηλεκτρικής Porsche Cayenne;