website analysis ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ: Οι εξισώσεις οι Κινέζος Γιάννης, η ομερτά και η ανάσταση – Epikairo.gr

Turn the volume up!

• «Ας βγει η χρονιά και βλέπουμε…». Αυτή είναι η ατάκα της περιόδου του -όπως λέτε και κάποιοι από εσάς Q4 που τελειώνει.

• Την ατάκα αυτή που γυρίζοντας βλέπω συμμερίζονται οι περισσότεροι μου την είπε ιδιοκτήτης εισαγωγικής. Φυσικά και διαφώνησα μαζί του, όπως κάνω με τον συγκεκριμένο συνέχεια.

• Η αγορά τρέχει. Και τρέχει τόσο γρήγορα όσο ποτέ. Και φυσικά δεν περιμένει κανέναν. Όποιος κινείται πιο γρήγορα, απλά κερδίζει…

• Δεν πρέπει να σε σταματάει τίποτα. Ούτε τα… Χριστούγεννα, ούτε φυσικά τα σκληρά… συμβόλαια. Βέβαια η ταχύτητα συνήθως φέρνει και λάθος επιλογές και εδώ θα δείξει ο κάθε μάνατζερ πόσα απίδια πιάνει ο μάνατζερ σάκος του.

• Ταχύτητα και σωστές αποφάσεις… Δύσκολη εξίσωση αλλά επιβάλλεται να λυθεί σήμερα…

• Γιατί το λάθος σε αργή ταχύτητα διορθώνεται. Το λάθος σε υψηλή ταχύτητα κοστίζει.

• Από την άλλη, η ταχύτητα χωρίς διορατικότητα και φυσικά σωστή στρατηγική, είναι απλά ένας θόρυβος.

• Ο Μαμντάνι ο νέος Δήμαρχος της Νέας Υόρκης -πολύ τον πάω- το είπε ξεκάθαρα στη νικητήρια ομιλία του, απευθυνόμενος στον Τράμπ: Turn the volume up!

• Turn the volume up λοιπόν Κυρίες και Κύριοι της αγορά και αφήστε την Ομερτά για την Σικελική Κόζα Νόστρα…

• Γιατί όπως μου είπε ένας πολύ σεβαστός (και δυνατός) της αγοράς μας, «…η «Πίσω Κίνηση» άναψε τα αίματα τις αγοράς. Τελικά την χρειαζόμασταν, αν και στην αρχή ήμουν επιφυλακτικός…»

• Όποιος φοβάται τη δημοσιότητα, όποιος φοβάται να «εκτεθεί», όποιος δεν αντέχει την ένταση και το volume της αγοράς, ας το πάρει απόφαση: δεν κάνει για αυτόν τον χώρο.Η αγορά μας δεν είναι για χαμηλόφωνους, ούτε για ήσυχους παρατηρητές.Εδώ παίζουν όσοι αντέχουν.

• Οι υπόλοιποι; Υπάρχει και το Δημόσιο. Από ό,τι μαθαίνω, ψάχνουν ακόμη στελέχη…

• Και δεν έχει push notifications εκεί. Μόνο Πρωτόκολλο.

• Η BYD Ευρώπης βρήκε τον άνθρωπό της για την «προβληματική» νοτιοανατολική Ευρώπη και ίσως και την Αφρική.

• Και ο άνθρωπός της θα είναι Έλληνας μάνατζερ…

• Ο Γιάννης ο Εμιρζάς λοιπόν, είναι στις τελικές συζητήσεις και θα αναλάβει αυτό το απαιτητικό πόστο.

• Αυτό μόνο καλό είναι για την αγορά μας και φυσικά στον Σφακιανάκη ανοίγουν σαμπάνιες γιατι θα έχουν κάποιον που θα μπορούν να συννενοηθούν…

• Όχι πως θα μειώσει τα ντου η κα Στέλα Λι. Που θα βρει τέτοιο καιρό, θέα όπως του 4Seasons και τόσο γευστικά φιστίκια αιγίνης; Σίγουρα όχι στο Πεκίνο…

• Και μιας ο λόγος για την Κίνα, δύο ταξίδια το μήνα τα έχουμε στάνταρτ πλέον για Κίνα (οι δημοσιογράφοι). Μας αδειάσατε τα γραφεία…

• Έλεγα σε ένα μεγάλο στέλεχος (που αγαπώ) πριν από 4-5 χρόνια Η αγορά αποφασίζει. Όχι τα hashtags.

• Στο πλαίσιο αυτό λοιπόν όσο περνάνε οι μέρες, τόσο αυξάνονται οι ανακουφίσεις. Κυρίως από τους εισαγωγείς. Ανάσταση αναφωνούν…

• Η ευρωπαϊκή υποτιθέμενη (γιατί μιλάμε για φιντάνια εκεί πάνω)  απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, ξεφουσκώνει. Και αυτό πλέον είναι ορατό και στον κόσμο αφού οι ίδιες οι αυτοκινητοβιομηχανίες το φωτογραφίζουν.

• Η Volvo λοιπόν, που πριν 5 χρόνια φώναζε σε όλα τα πάνελ ότι ” τέλος η βενζίνη”, σήμερα δηλώνει ότι διατηρεί τους κινητήρες βενζίνης μέχρι και το 2039 και βλέπουμε.• Και όχι μόνο τους διατηρεί. Θα επενδύσει στην εξέλιξή τους. Με συνδυασμό βενζίνης και ηλεκτροκινητήρων.• Εξυπνάδα; Επιβίωση; Πραγματισμός; Όλα μαζί.

• Οι diesel έχουν ήδη πεθάνει (κάποιος τα έγραφε πριν 10 χρόνια). Αλλά οι βενζίνης… μόλις αναβαθμίστηκαν.

• Θυμίζω αυτό που έγραφε το newsauto και ο υπογράφον τη στήλη, για την ανεπίσημη σύσκεψη στα κεντρικά της Mercedes και το Fuck electricity – Business as usual. Ok. Forget είπαν το άλλο το εννοούσαν

• Όχι πανικός. Όχι υστερία. Όχι «ηλεκτρικά ή τίποτα».

• Η αγορά καθοδηγεί την αυτοκινητοβιομηχανία και τα πάντα. Όχι το αντίστροφο.

• Το έλεγα. Το ξαναλέω. Τότε ήμασταν οι «αιρετικοί». Τώρα; Μας επιβεβαιώνουν.

• Όσοι επένδυσαν μονόπλευρα στο ρεύμα, τώρα τρέχουν να καλύψουν το κενό. Όσοι κράτησαν ισορροπία, σήμερα πουλάνε. Και ξαναπουλάνε.• Γιατί ο κόσμος θέλει επιλογή. Θέλει να έχει την ελευθερία να διαλέξει. Και ο καταναλωτής είναι αυτός που δίνει εντολές. Όχι τα σλόγκαν.

• Δεν οδηγούν τα hashtags την αγορά. Ο κόσμος την οδηγεί. Με το πορτοφόλι του.

• Η μετάβαση δεν είναι δύσκολη. Αρκεί να ξέρεις πού και πώς να επενδύσεις.

• Και για να είμαστε και πρακτικοί: Όποιος δεν ξέρει, ας ρωτήσει αυτούς που ξέρουν. Δεν είναι κακό. Κακό είναι να επιμένεις στο λάθος.

• Μου λέει ο Υπουργός ότι πού σύντομα θα βάλει ιδιώτες για τις εγκρίσεις τύπου για να κινείται το σύστημα χωρίς καθυστερήσεις. Επιτέλους του λέω γιατί οι Κινέζοι έχουν απηυδήσει.

• Power μου λένε είναι ο Ιωαννίδης, ψηλά στη Μακεδονία Θράκη. Έσπασε όλα τα ρεκόρ: έχει πάρει 19 αντιπροσωπείες μεταξύ των οποίων και τις 4 μεγάλες Κινέζικες, είναι ο μόνος με MG, BYD, Geely, Zeekr…

• Ένα μπράβο στις εισαγωγικες που στηρίζουν την πρώτη μεγάλη προσπάθεια για να ανοίξει κουβέντα για την αυτοκίνητση, την κινητικότητα, την πράσινη τεχνολογία και κυρίως την οδική ασφάλεια, στο 1ο newsautoTalks.

• Είναι η πρώτη συνεδριακή κίνηση που γίνεται από ανθρώπους που ξέρουν το αντικείμενο, γιατί είναι πάνω, εργάζονται σε αυτό συνέχεια. Γιατί από αρπαχτές μπόλικες…

• Είναι το μόνο σχετικό συνέδριο στο οποίο θα δώσουν το παρόν ο Πρωθυπουργός και 4 με 5 Υπουργοί.

• Ένα μπράβο λοιπόν στου κλάδου που στηρίζουν όπως ο Ομιλος Πετρόπουλος, η Kosmocar, η Star Automotive Ελλάς, η Spanos SA…

• Ηρεμία στην αγορά λοιπόν.

• Το σίγουρο είναι πως η πραγματική δύναμη δεν φαίνεται στην τρικυμία — φαίνεται στην ηρεμία που την προηγείται.

• Και η ηρεμία δεν σημαίνει αδράνεια… Σημαίνει προετοιμασία.

Πάμε δυνατά

Πολλές ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΔΩ