Ο Μαξ Φερστάπεν βρέθηκε έπειτα από αρκετό καιρό στην κορυφή της κατάταξης σε επίσημη χρονομετρημένη διαδικασία, παίρνοντας την pole για το Sprint.
Ο Ολλανδός οδήγησε πολύ όμορφα σε ένα σιρκουί το οποίο θεωρητικά δεν ταιριάζει ακριβώς στην RB20. Αυτό αποδεικνύει και η πολύ κακή επίδοση του Πέρεζ. Αλλά ο Μαξ κατάφερε να κάνει για άλλη μια φορά φέτος την υπέρβαση.
Σίγουρα στο αποτέλεσμα αυτό συνέβαλαν και οι αναβαθμίσεις της Red Bull για τον αγώνα του Όστιν. Πίσω από τον Φερστάπεν θα ξεκινήσει ο Ράσελ ο οποίος έκανε μία καταπληκτική προσπάθεια στο SQ3 παρά το ότι ήταν αργότερος του Χάμιλτον στις δύο προηγούμενες περιόδους. Ο Τζορτζ ήταν αργότερος του Μαξ για μόλις 12 χιλιοστά του δευτερολέπτου.
Τρίτος ο Λεκλέρ, μπροστά από τον Νόρις και τον Σάινθ. Η Ferrari έδειξε να έχει τον ρυθμό αλλά την κρίσιμη στιγμή δεν μπόρεσε να αποδώσει τα μέγιστα. Αντιθέτως η McLaren δεν δείχνει για την ώρα να έχει βρει το ιδανικό σετάρισμα για την MCL38.
Η μέση γόμα έδειξε να ταιριάζει γάντι τόσο στην Ferrari όσο και στην Mercedes. Έτσι, οι Λεκλέρ-Χάμιλτον ολοκλήρωσαν την πρώτη περίοδο στο 1-2 της κατάταξης. Σχετικά άνετα πέρασαν τόσο ο Φερστάπεν όσο και ο Νόρις.
Ωστόσο δεν συνέβη το ίδιο με τους Πιάστρι και Άλμπον. Ο Αυστραλός της McLaren ήταν η αρνητική έκπληξη του SQ1 και έμεινε εκτός συνέχειας. Ο Όσκαρ υπερέβη τα όρια της πίστας στην τελευταία του προσπάθεια και ο χρόνος του ακυρώθηκε.
Από την άλλη ο Άλμπον έχασε τον έλεγχο της Williams στην στροφή 19 προσπαθώντας να ξεπεράσει τον χρόνο του Κολαπίντο ο οποίος πέρασε στο SQ2. Με τους Άλμπον-Πιάστρι έμειναν εκτός οι Sauber και ο Οκόν.
Στην δεύτερη περίοδο ήταν η σειρά του Σάινθ να πάρει την πρώτη θέση με την μέση γόμα. Πίσω του οι Φερστάπεν και Χάμιλτον με τις μεταξύ τους διαφορές να είναι πολύ μικρές. Όλοι οι οδηγοί ήταν αρκετά προσεκτικοί ώστε να μην παραβιάσουν τα όρια τις πίστας.
Πράγμα που δεν κατάφερε ο Αλόνσο ο οποίος είδε την μοναδική του προσπάθεια να ακυρώνεται. Έτσι κι αλλιώς αυτή δεν ήταν αρκετή για να του δώσει το εισιτήριο για το SQ3. Οι αναβαθμίσεις της Aston Martin δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα μέχρι στιγμής. Με τα βρετανικά μονοθέσια έμειναν εκτός οι Λώσον, Γκασλί και ο απογοητευτικός Πέρεζ.
Αντιθέτως οι αναβαθμίσεις της Haas ήταν αρκετά καλές ώστε οι Μάγκνουσεν-Χούλκενμπεργκ να περάσουν στην τελευταία περίοδο. Σε αυτήν προκρίθηκε και ο εκπληκτικός Κολαπίντο, ο οποίος ήταν μέσα στην ταχύτερη πεντάδα οδηγών στον αργό τρίτο τομέα της πίστας! Να σημειώσουμε ότι ο Φράνκο τρέχει για πρώτη φορά στη ζωή του στο Όστιν.
Αλλά ο νεαρός Αργεντινός θα έκανε δύο λάθη στην προσπάθειά του για το SQ3. Λάθος έκανε και ο Χάμιλτον στην στροφή 12 με αποτέλεσμα να χάσει μισό δευτερόλεπτο από τον Ράσελ. Οι υπόλοιποι οδηγοί προτίμησαν να περιμένουν μέχρι τα τελευταία λεπτά της διαδικασίας για τις δικές τους προσπάθειες.
Έπειτα από αυτές μόνο ο Φερστάπεν κατάφερε να ξεπεράσει τον χρόνο του Ράσελ. Έτσι, ο Ολλανδός πήρε την pole για το αυριανό Sprint. Από την δεύτερη σειρά ξεκινούν οι Λεκλέρ και Νόρις. Πίσω τους ο Σάινθ και ο φανταστικός Χούλκενμπεργκ. Οι Χάμιλτον, Μάγκνουσεν, Τσουνόντα και Κολαπίντο συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.