Η οριστική αποχώρηση της Mercedes-Benz από την κοινοπραξία, αλλάζει το ιδιοκτησιακό καθεστώς της κινεζικής μάρκας.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ένωσε τις δυνάμεις της με την BYD, για να λανσάρει την Denza το 2011, ως κοινοπραξία 50-50.
Η premium εταιρεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων κυκλοφόρησε μια πολύ μικρή γκάμα μοντέλων, συμπεριλαμβανομένων των Denza 300, Denza 400 και Denza 500. Στην πρώτη δεκαετία της διαδρομής της, η μάρκα εκτιμάται ότι πούλησε μόνο 23.000 οχήματα.
Γεγονός που δημιούργησε πολύ σοβαρά ερωτηματικά για τη βιωσιμότητα της κοινοπραξίας, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά στη Mercedes-Benz. Οι Γερμανοί πούλησαν το 40% του μεριδίου τους στην BYD, το 2022, διατηρώντας μόνο ένα 10% και η άνθηση της Denza την τελευταία διετία, δεν ήταν ικανή, για να διαφοροποιήσει τα πλάνα οριστικής αποχώρησης από το σχήμα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, η μάρκα έχει πουλήσει από το 2022 περισσότερες από 200.000 μονάδες, χρησιμοποιώντας αποκλειστικά την τεχνολογία της BYD. Πλέον, η κορυφαία κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, έχει τον απόλυτο έλεγχο (100%) της Denza και η πρόθεσή της είναι το άνοιγμα σε περισσότερες νέες αγορές, μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα.