Σε μπροστάρισσα στον χορό των ελεύσεων, πολυεθνικών και δημοφιλών σημάτων, στην Εγνατία που λόγω της επικείμενης έναρξης λειτουργίας του μετρό, εξελίσσεται και πάλι σε… καυτό εμπορικό δρόμο, εξελίσσεται η δημοφιλής ιταλική αλυσίδα TEZENIS.

Η αλυσίδα εσωρούχων, μαγιό και ενδυμάτων που απευθύνεται σε όλη την οικογένεια, έκανε την εμφάνισή της στην αγορά της Θεσσαλονίκης τον Σεπτέμβριο του 2019 με κατάστημα στην οδό Τσιμισκή 85. Αυτή τη φορά βάζει πλώρη για την οδό Εγνατία, στο νούμερο 94 με ένα νέο χώρο σχεδόν απέναντι από τη στάση του μετρό Αγία Σοφίας.   

Το κατάστημα όπως αναφέρεται στη σχετική διαφημιστική αφίσα που καλύπτει  τις προθήκες του, αναμένεται να λειτουργήσει  το Σεπτέμβριο. Μάλιστα η αλυσίδα βρίσκεται στη διαδικασία στελέχωσης του καταστήματος αναζητώντας προσωπικό.

Στην Ελλάδα η TEZENIS, διαθέτει 17 καταστήματα με παρουσία πέραν της Θεσσαλονίκης, σε Αττική, Πειραιά, Βόλο, Καλαμάτα, Πάτρα, Κόρινθο και Λάρισα και Χανιά.

Η αλυσίδα που ανήκει στον Όμιλο Calzedonia Group, ο οποίος δημιουργήθηκε το 1986 και πρόσφατα μετονόμαστηκε σε Oniverse, αναπτύσσεται μέσω franchising διευρύνοντας το δίκτυό του με γοργούς ρυθμούς, ακολουθώντας το motto του ιδρυτή του Sandro Veronesi «στη ζωή όπως και στη δουλειά πρέπει να είμαστε οι πρωταγωνιστές, όχι οι θεατές».
 
Το brand TEZENIS, που έφερε στην Ελλάδα η Calin A.E., master frachisee του Oμίλου, λανσαρίστηκε στην Ιταλία το 2003 και κατέκτησε την αγορά με το νεανικό και μοντέρνο προφίλ του. Σήμερα διαθέτει ένα ολοένα κι αναπτυσσόμενο δίκτυο διανομής με περίπου 895 καταστήματα σε περισσότερες από 37 χώρες.

Σημειώνεται πως ο Όμιλος με έδρα τη Βερόνα περιλαμβάνει πλέον τις μάρκες Calzedonia, Intimissimi, Intimissimi Uomo, Tezenis, Falconeri, Signorvino, Atelier Emé, Antonio Marras και, μετά την εξαγορά της Cantiere del Pardo, Grand Soleil, Pardo και Van Dutch.

H επόμενη ημέρα της οδού Εγνατίας

Όπως λένε γνώστες της αγοράς ακινήτων η λειτουργία του μετρό της Θεσσαλονίκης, βάζει την Εγνατία – που επί χρόνια λόγω των καθυστερήσεων στην κατασκευή του, απαξιώθηκε – εκ νέου στο χάρτη του ενδιαφέροντος  των επιχειρήσεων πολυεθνικών και μη. Το μέλλον της διαγράφεται ελπιδοφόρο, όπως τονίζουν, με καταστήματα του λιανεμπορίου (ένδυσης, υπόδησης, αλλά και αξεσουάρ) και επιχειρήσεις take away να πρωταγωνιστούν. Εικόνα που, όπως επισημαίνουν, αρμόζει σε έναν εμπορικό δρόμο που αποτελεί το…σταυροδρόμι ανατολικής και δυτικής Θεσσαλονίκης.

Δεν είναι τυχαίο ότι στις αρχές του μήνα πρεμιέρα έκανε το νέο κατάστημα της Hondos Center, στην οδό Εγνατία, που πρόσθεσε, έναν ακόμη κρίκο στη μακριά αλυσίδα της. Με τον νέο της χώρο στην οδό Εγνατία, στο νούμερο 39, ενισχύει την παρουσία της στη Θεσσαλονίκη αποκτώντας παρουσία σε έναν δρόμο, από τους πλέον πολυσύχναστους της πόλης, που με τη λειτουργία του μετρό αναμένεται να ανέβει και εμπορικά.