Η στροφή προς την ηλεκτροκίνηση και τα πολλά παραπλήσια μοντέλα στην γκάμα, κάνουν το μέλλον της Χ4 αβέβαιο.

Η BMW σκοπεύει να διακόψει την παραγωγή της X4, ενός crossover-coupe που παρουσιάστηκε για να ανταγωνιστεί τη Mercedes GLC Coupe.

Η απόφαση ακολουθεί το λανσάρισμα της μεγαλύτερης δεύτερης γενιάς X2, η οποία έχει κλείσει σημαντικά το χάσμα τιμών με την X4.

 Αξιωματούχοι της BMW επιβεβαίωσαν σε ιταλική ιστοσελίδα ότι δεν υπάρχει πλέον χώρος στη γκάμα για τη X4, καθώς η μεγαλύτερη, πιο πολυτελής X6 και η ανανεωμένη X3 καλύπτουν πλέον το φάσμα των αναγκών των πελατών.

Η νέα X3 προσφέρει πλατφόρμα με κίνηση στους πίσω τροχούς και εξακύλινδρο κινητήρα στην έκδοση M50, διαφοροποιώντας την από την X2 που έχει την κίνηση στους εμπρός τροχούς και τους τετρακύλινδρους κινητήρες της μάρκας.

Παρά την απουσία της X4, η BMW πιστεύει ότι η νέα X3 θα εξυπηρετήσει επαρκώς τους πελάτες που αναζητούν ένα μεσαίου μεγέθους, σπορ SUV.

Οι ημερομηνίες λήξης της παραγωγής της X4 δεν έχουν καθοριστεί, αλλά με την ανανεωμένη X3 να καταφθάνει σύντομα στις αγορές, είναι απίθανο η X4 να συνεχίσει να υπάρχει μετά το 2025.

Αν και είναι ασυνήθιστο για ένα SUV να καταργείται σταδιακά, η αποχώρηση της X4 δεν αναμένεται να αφήσει σημαντικό κενό στη γκάμα της BMW.

Μπορεί να υπάρχει ένας έμμεσος διάδοχος της X4 στον ορίζοντα. Σύμφωνα με το BMWBLOG, μία πλήρως ηλεκτρική iX4 αναμένεται γύρω στο 2027, κατασκευασμένο στην πλατφόρμα Neue Klasse της BMW.

Αυτή η πλατφόρμα θα υποστηρίξει τουλάχιστον έξι νέα EV μοντέλα μέχρι το 2028, συμπεριλαμβανομένου του iX3 crossover το 2025 και του i3 sedan το 2026.

Το iX4 θα μπορούσε να αποτελέσει μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της BMW για την επέκταση των προσφορών της σε ηλεκτρικά οχήματα, διατηρώντας παράλληλα την παρουσία της στα πολυτελή σπορ SUV.