Μικρά ατυχήματα συμβαίνουν καθημερινά στα αυτοκίνητά μας. Όμως ένας οδηγός έκανε πραγματικά την τύχη του.

Ένας ιδιοκτήτης BMW X5 του 2013, ο Godwin Boateng, κέρδισε 1,75 εκατομμύρια ευρώ όταν μια πόρτα με μαλακό κλείσιμο έκοψε τον αντίχειρά του.

Το περιστατικό οδήγησε σε μια σχεδόν οκταετή δικαστική διαμάχη με την BMW. Παρά το γεγονός ότι οι ένορκοι έκριναν την BMW υπεύθυνη, δεν εντοπίστηκε κανένα ελάττωμα στον μηχανισμό της πόρτας.

Ο Boateng, αυτοαπασχολούμενος μηχανικός λογισμικού από τη Νέα Υόρκη, μήνυσε την BMW για 3 εκατομμύρια δολάρια τον Ιούλιο του 2016.

Ισχυρίστηκε ότι η πόρτα με μηχανισμό μαλακού κλεισίματος δεν λειτούργησε σωστά, την στιγμή που το δεξί του χέρι βρισκόταν στην κολόνα της πόρτας του οδηγού, αποκόπτοντας την άκρη του αντίχειρά του.

Οι χειρουργοί δεν μπόρεσαν να το επανασυνδέσουν και ο Boateng υποστήριξε ότι ο τραυματισμός θα του κόστιζε 250.000 δολάρια ετησίως σε απώλεια εισοδήματος.

Η BMW επιθεώρησε το όχημα και δεν διαπίστωσε κανένα πρόβλημα με τις πόρτες μαλακού κλεισίματος.

Η εταιρεία σημείωσε ότι το εγχειρίδιο χρήσης προειδοποιεί να μην τοποθετούνται δάχτυλα ή μέρη του σώματος μεταξύ της πόρτας και του πλαισίου της κατά το κλείσιμο.

Η BMW υποστήριξε ότι ο Boateng θα έπρεπε να γνωρίζει από την παιδική του ηλικία ότι έπρεπε να αποφύγει μια τέτοια ενέργεια.

Η δίκη ολοκληρώθηκε νωρίτερα αυτό το μήνα με τους ενόρκους να επιδικάζουν στον Boateng αποζημίωση ύψους 1,9 εκατομμυρίων δολαρίων.

Ενώ η BMW δεν κρίθηκε ένοχη για την ύπαρξη ελαττωματικών θυρών, οι ένορκοι έκριναν ότι η εταιρεία είναι πλήρως υπεύθυνη για τον τραυματισμό του Boateng.

Παραμένει ασαφές αν η BMW θα ασκήσει έφεση κατά της απόφασης.

Η μήνυση του Boateng ανέδειξε τους κινδύνους των θυρών μαλακού κλεισίματος της BMW σε σύγκριση με τα παράθυρα, τα οποία διαθέτουν αισθητήρες για την ανίχνευση εμποδίων.

Ισχυρίστηκε ότι η BMW γνώριζε τα πιθανά προβλήματα ασφαλείας με τις πόρτες της που κλείνουν με μαλακό κλείσιμο τουλάχιστον από το 2002.

Παρά την ετυμηγορία, η BMW υποστηρίζει ότι το όχημα και οι πόρτες του με το μαλακό κλείσιμο είναι ασφαλείς.